Solvari breekt markt open voor bouwbedrijven

Platform ontwikkeld voor bouw- en verbouwklussen
Solvari, marketingbureau voor bouwbedrijven en de grootste woonwebsite voor consumenten, breekt de markt voor bouwbedrijven open. Solvari biedt voor scherpe prijzen potentiële klanten aan in de gehele bouw- en verbouwsector. De vernieuwde website Solvari.nl biedt consumenten nu informatie over meer dan 100 klussen in en om het huis. Als zij meer informatie willen en offertes willen vergelijken, brengt Solvari ze in contact met vakmannen in hun regio.

Lage prijzen, grote groei
Wat uniek is in de bouw- en verbouwsector is dat Solvari al voor Euro0.99 potentiële klanten aanbiedt. Door deze leads voor zulke lage prijzen aan te bieden, is het voor elk bouwbedrijf en elke vakman mogelijk te groeien. "Dankzij onze jarenlange ervaring hebben wij een groot bestand met huiseigenaren opgebouwd. We merken dat mensen die eerst offertes voor bijvoorbeeld zonnepanelen bij ons aanvragen op een later tijdstip terugkomen om te informeren naar een andere klus. Om die mensen nog een keer aan de beste deal te helpen, hebben we besloten ons productaanbod te vergroten. Omdat deze klanten tegen relatief lage marketingkosten bij ons terugkomen, kunnen wij ze ook tegen lage prijzen aan vakmannen aanbieden!", aldus Dennis van den Bos, één van de eigenaren van Solvari.

Meer opdrachten in de bouw
Bij Solvari is duidelijk te merken dat de bouwbranche weer aantrekt. Het aantal offerte-aanvragen via Solvari is flink gestegen en zorgt voor een verbetering van de markt. De dure decembermaand was de topper: afgelopen december lag het aantal offerte-aanvragen maar liefst 75% hoger dan dezelfde maand een jaar eerder.

Elke vakman is welkom
Dankzij Solvari kunnen bouwbedrijven zich nu volledig richten op waar zij goed in zijn: het uitvoeren van klussen in en om het huis. Solvari brengt de potentiële klanten simpelweg naar ze toe en bieden een gratis promotiemogelijkheid op de website. Bouwbedrijven kunnen de service van Solvari gerust uitproberen. Dennis is enthousiast over de weg die Solvari nu bewandelt. "Bouwbedrijven, van eenmanszaken tot de grotere bedrijven, zijn welkom om partner van ons te worden. Ik beloof ze dat ze nergens aan vast zitten en dat ze er geen spijt van krijgen."

---- EINDE BERICHT ----
Zes jaar geleden begon Solvari als afstudeerproject van Dennis van den Bos en Nick de Korte. Zij zagen een gat in de markt: het vergelijken van offertes voor zonnepanelen. Dat liep zo goed, dat het productaanbod steeds verder werd uitgebreid en dat het bedrijf inmiddels in een groot kantoor in Nieuwegein huist.

Geplaatst in:

Solvari B.V.