TOM MTF verwelkomt Maven Derivatives als nieuwe Member

Maven Derivatives ('Maven') is sinds 4 februari 2016 member geworden van TOM MTF en zal actief zijn als market maker in opties. Met de komst van Maven verwacht TOM dat de liquiditeit op haar platform zich verder positief zal ontwikkelen. TOM heeft onlangs een rapport gepubliceerd over de kwaliteit van de optieprijzen op de beurzen: http://tommtf.eu/about/news/.

Willem Meijer, CEO van TOM (The Order Machine): "De aansluiting van Maven versterkt de internationale stempel van TOM MTF. We verwelkomen Maven's ervaring en diversiteit aan handelsstrategieën die ze als market maker en proprietary trader meebrengen naar TOM MTF."

Ivan Koedjikov van Maven: "We zijn verheugd met de aansluiting op TOM MTF en de mogelijkheid om liquiditeit aan de markt toe te voegen. De Nederlandse markt in opties is belangrijk voor ons, en een aansluiting op TOM MTF zien we daarom als een spannende volgende stap."

Over TOM (The Order Machine)
TOM is een beurs in Nederland voor aandelen en opties en streeft naar een optimale marktwerking tussen beurzen. Om klanten de beste beschikbare prijs voor een order te bieden, heeft TOM een zoekmachine ontwikkeld ('TOM Smart Execution') die, sneller dan met het blote oog waarneembaar is, de prijzen tussen beurzen vergelijkt. In beginsel voert de zoekmachine de order uit tegen de best beschikbare prijs. De aandeelhouders van TOM zijn ABN AMRO Clearing Bank, BinckBank, IMC, Nasdaq en Optiver.
Over Maven Derivatives
Maven is gevestigd in London en opgericht in 2011. Het bedrijf is een zeer actieve speler op de Europese optiemarkten. Naast het nieuwe membership op TOM, zal Maven zich het komende jaar tevens richten op de handel in Amerikaanse producten én wordt er binnenkort een kantoor geopend in Hong Kong.

Informatie:
TOM (The Order Machine)
Barbara Strozzilaan 310
NL - 1083 HN AMSTERDAM
Contactpersoon: Willem Meijer (CEO)
Telefoon: +31 20 - 7195000
www.tomgroup.eu