TopParken is nu ook in Limburg vertegenwoordigd

Lunteren, 3 februari 2016 - TopParken is trots te mogen mededelen dat zij een nieuw vakantiepark rijker is. Het aangekochte vakantiepark "Résidence Valkenburg" is het 17e vakantiepark binnen de TopParken keten. Résidence Valkenburg is gelegen in Schin op Geul, nabij Valkenburg. Met dit vakantiepark op deze unieke locatie in Limburg breidt TopParken haar aanbod uit naar het zuiden van Nederland.

Op dit moment wordt er druk gewerkt aan een herstructureringsplan voor het vakantiepark, waarbij onder andere de faciliteiten en de infrastructuur zal worden verbeterd en vernieuwd. Op het vernieuwde vakantiepark kan men het aanbod verwachten wat men van TopParken gewend is. Zo is het mogelijk een vakantiehuis te huren en blijft een deel van het kampeerterrein bestaan, wat het mogelijk maakt te kamperen met tent, caravan of camper. Daarnaast kan men ook een vakantiehuis kopen, voor eigen gebruik of als interessante belegging. TopParken biedt op meerdere van haar vakantieparken een hoog netto rendement bij de aankoop van een vakantiehuis. Door de grote toestroom van toeristen naar Valkenburg verwachten zij dat ook op Résidence Valkenburg een hoog netto rendement haalbaar is.

Résidence Valkenburg is gelegen in Schin op Geul (gemeente Valkenburg), een klein dorp in het zuiden van de provincie Limburg. In de Geulvallei, waar het vakantiepark op uitkijkt, zijn mooie fiets- en wandelroutes uitgezet. Ook het natuurgebied 'het Gerendal' ligt in de directe omgeving van het vakantiepark.

Naast de nieuwe faciliteiten die ontwikkeld worden op het vakantiepark, biedt de omgeving van Schin op Geul ook veel vermaak voor jong en oud. Het centrum van de stad Valkenburg ligt op 15 minuten fietsen van Résidence Valkenburg. Deze stad is één van de grootste toeristische bestemmingen waar jaarlijks meer dan een miljoen dagjesmensen naartoe komen. Daarnaast bevinden de grote plaatsen Luik, Aken en Maastricht zich op korte afstand van het vakantiepark.

Vanaf vandaag is het mogelijk om via de vernieuwde website residence-valkenburg.nl online een vakantie te boeken op Résidence Valkenburg.

Meer informatie: www.residence-valkenburg.nl

Résidence Valkenburg | Valkenburgergweg 128 | Schin op Geul | Tel: +31 (0)88-500 2475

Geplaatst in:

Noot voor redactie