Laurens Roodbol nieuwe commissaris Eno

De ledenraad van Eno zorgverzekeraar heeft ingestemd met de benoeming van de heer Laurens Roodbol (1954) als commissaris. Per 1 januari maakt de heer Roodbol daarmee onderdeel uit van de raad van commissarissen van Eno.

Over Laurens Roodbol

Sinds 2007 werkt Laurens Roodbol bij Milliman, een wereldwijd opererend adviesbureau op het gebied van actuariële en gerelateerde producten en diensten. In zijn functie als managing director werkt hij met zijn team aan adviesopdrachten in Nederland en België. In de jaren daarvoor deed hij brede actuariële ervaring op vanuit directie- en managementfuncties bij zowel adviesbureaus als bij een levensverzekeraar en een pensioenfonds. Daarnaast vervult hij diverse nevenfuncties, waaronder sinds 2015 als voorzitter van de Raad van Bestuur van Pensioenfonds GE-Artesia Bank en sinds 2010 als commissaris bij Allianz Nederland Levensverzekeringen N.V.

Neem voor meer informatie over dit bericht contact op met:
Nynke Wiersma, communicatieadviseur Eno
Telefoon: +31 (0) 6 13 98 62 47