RTL Z nu te zien bij CanalDigitaal

Luxemburg, 2 februari 2016 - Goed nieuws voor iedereen die sterk geïnteresseerd is in financieel-economisch nieuws: CanalDigitaal voegt vanaf vandaag RTL Z toe aan de zenderlijst.

'De zender voor ondernemende mensen is voor al onze klanten te zien met een BasisHD-pakket of hoger', licht Andrei Noppe (Country Manager NL van M7 Group, verantwoordelijk voor CanalDigitaal) toe.

Nieuws, Business, Finance, Tech en Life zijn de pijlers waarop RTL Z zich richt op TV, maar ook via de website, de RTL Z app en events. De focus ligt daarbij op duurzaamheid, innovatie en ondernemerschap. RTL Z onderzoekt de feiten en laat zien waar de kansen liggen. Dit alles onder de noemer: business, not as usual. Noppe: 'Door de toevoeging van RTL Z aan ons zenderpakket, blijven onze klanten nog beter op de hoogte van de laatste financieel-economische ontwikkelingen'.

Voor achtergrondinformatie, interviewverzoeken en/of vragen, kunt u contact opnemen met press@M7Group.eu of tel. +35 226 096 100

Over M7 Group
M7 Group S.A., gevestigd in Luxemburg, is een van Europa's snelst groeiende providers van satelliet- en IP-diensten voor de consumenten- en zakelijke markt.
M7 voert de merken: CanalDigitaal en Online.nl in Nederland, TV Vlaanderen in Vlaanderen en TéléSAT voor het Frans sprekende deel van België. AustriaSat/HD Austria in Oostenrijk, Skylink voor Tsjechië en Slowakije. En AustriaSat Hungary voor Hongarije. Via dochtermaatschappij M7 Deutschland, beheert M7 Group bovendien de Duitse betaal TV platformen KabelKiosk en mein Fernsehen. Vandaag de dag, bedient M7 Group SA ruim 3 miljoen kijkers met honderden TV- en radiozenders via satelliet en internet in digitale en HD kwaliteit. Sinds 2011 biedt M7 Group SA haar klanten in Nederland en België ook breedband- en telefoniediensten aan.

M7 Group S.A.: Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg | R.C.S. Luxembourg: B 148.073 | Vestigingsvergunning nº 00143760/1

CanalDigitaal

Luxemburg