Samenwerking Peeters Produkten en Zentis

Roosendaal, 1 februari 2016

De productie van deze merken zal ook plaats gaan vinden in het productiebedrijf van Peeters Produkten in Roosendaal, Nederland.
Daartoe heeft Zentis het voornemen om een minderheidsbelang in Peeters Produkten te nemen, onder voorbehoud van toestemming van het Duitse Bundeskartelamt en de Nederlandse mededingingsautoriteit. Het plan is in januari 2016 aangemeld.

Door het te nemen Belang van Zentis in Peeters Produkten en door de verplaatsing van de productie van Aken naar Roosendaal, kunnen synergieën door de modernste technologieën en procesoptimalisaties gerealiseerd worden. Het samenbrengen van beide producties zal leiden tot een hoger productievolume en een uitbreiding van arbeidsplaatsen.

Beide ondernemingen onderscheiden zich door een hoge innovatiekracht en een constant hoog kwaliteitsbeleid. De hoge kwaliteitsniveaus die vandaag bij Zentis gelden worden ook door Peeters Produkten zonder compromissen doorgevoerd.
De consument blijft zo verzekerd van de hoge kwaliteit en de best mogelijke smaak van alle producten.

Productontwikkeling, kwaliteitswaarborging, verkoop en distributie van de Zentis merkproducten blijven onveranderd bij Zentis.

Geplaatst in:

Peeters Produkten B.V.