Go-Tan en Skidôme organiseren tweede editie NK Wokslee

Op zondag 13 maart van 15:00 tot 18:00 uur organiseren familiebedrijf Go-Tan en Skidôme voor de tweede keer het Nederlands Kampioenschap Wokslee. Een wokslee is - zoals de naam al doet vermoeden - een slee in de vorm van een wok. Wie daarin het snelste van de Rucphense piste afdaalt wordt gekroond tot 'Nederlands kampioen Wokslee 2016' en wint de hoofdprijs: een avond culinair genieten bij Restaurant De Librije t.w.v. Euro400,-. Bekende Nederlander Monique Smit uit Volendam zal de deelnemers uitdagen zich van hun beste kant te laten zien.

Winterse taferelen
De tweede editie van het NK Wokslee vindt plaats in de skihal van Skidôme Rucphen. Met een geheel in winterse sferen gehulde piste, après-ski muziek en lekker eten belooft het een dag vol gezelligheid, hilariteit en sneeuwpret te worden. Deelnemers en bezoekers gaan gegarandeerd met een glimlach op hun gezicht naar huis. Daarnaast mag de nodige competitie natuurlijk ook niet ontbreken. De drie deelnemers die met hun skills als snelste de finish weten te bereiken winnen gave prijzen die zijn aangeboden door Go-Tan, Taste Amsterdam en Skidôme. Ook de woksleeër in de origineelste outfit wint een 'luchtige' prijs.

De geur van...
Wie de overwinning al ruikt en zin heeft in een onvergetelijke dag vol fun en gezelligheid kan zich tot en met 12 maart inschrijven op www.wokslee.nl. Ook andere geuren zullen de zintuigen doen prikkelen. Zo staat de Go-Tan Wokbus klaar om iedereen van een lekker hapje te voorzien na alle lichamelijke inspanning. Zowel de deelnemers als de supporters mogen hier geheel gratis van genieten. Uiteraard zal ook de warme chocolademelk en glühwein niet ontbreken.

Deelname is gratis en vanaf 16 jaar. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Meer informatie over het evenement en de prijzen op www.wokslee.nl.

Vanaf 15:00 uur is het evenement geopend voor publiek. Om 16:00 uur start het evenement.
Locatie: Skidôme Rucphen, Baanvelden 13 in Rucphen.
Bekijk de impressie van 2015 op: https://www.youtube.com/watch?v=odUGZnp60Jc

Neem voor meer informatie of fotomateriaal contact op met Rozanne van Beem (r.van.beem@go-tan.nl). Stuurt u ons bij publicatie even een link of een bewijsexemplaar? Alvast bedankt.

Go-Tan B.V.

Kesteren