Stichting DE 4DAAGSE verlengt samenwerking met Albron

De organisatie van 's werelds grootste wandelsportevenement, Stichting DE 4DAAGSE, en foodservice-organisatie Albron verlengen hun samenwerking tot en met 2022.

Sinds 2001 verzorgt Albron het eten en drinken op de Wedren, het centrale start- en finishterrein. Dagelijks voorzien zij daar ruim 50.000 bezoekers en wandelaars van de Vierdaagse te Nijmegen van een welverdiende versnapering. Bovendien is Albron tevens één van de sponsoren van dit grootste wandelevenement ter wereld.

Vierdaagse voorzitter Johan Willemstein is erg blij met de verlenging van het partnership: "Al jarenlang weten we wat we aan elkaar hebben en helpt Albron ons steeds verder in de zin van service en professionalisering. En ook de aandacht vanuit Albron voor gezonde voeding en duurzaamheid zijn thema's die ons enorm aanspreken."

"De Vierdaagse kenmerkt zich door sportiviteit, gezondheidsbevordering en een fantastische sfeer. Iets dat ons enorm aanspreekt", vertelt Robert Visser, directeur Leisure bij Albron. "En met de feestelijke 100ste editie in zicht zijn wij enorm blij dat wij de zakelijke maar bovenal enthousiaste samenwerking met de (vrijwilligers)organisatie van de Vierdaagse de komende jaren nog verder kunnen uitbouwen."

100ste editie nog mooier
Komende editie is het de 100ste keer dat de Vierdaagse wordt georganiseerd. Vandaag start de inschrijving van deze speciale editie die van 19 t/m 22 juli 2016 plaatsvindt. Onder andere speciaal omdat naast de 30, 40 en 50km-route, een vierde afstand in ere is hersteld: voor wie het aandurft, mag zich dit jaar ook inschrijven voor de 55 km-route. Ook anders is de limiet aan inschrijvingen. Vanwege de grote belangstelling is de limiet van 46.000 inschrijvingen eenmalig verhoogd naar 50.000. Hierdoor krijgen meer mensen de kans om in 2016 aan dit evenement mee te doen.

Geplaatst in:

Over Albron: Al ruim honderd jaar houdt Albron zich bezig met de zorg voor lekker en gezond eten en drinken. Iedere dag creëren ruim 4.000 medewerkers waardevolle momenten voor onze gasten in zo'n 900 restaurants. We combineren het beste uit horeca, leisure en catering. Ongeacht of dit in een ziekenhuis, bedrijfsrestaurant, vakantiepark of museum is. Want de omgeving waarin onze gasten zich bevinden maakt voor ons niet uit: Albron is gastvrij en verrast telkens weer met een waardevol moment, altijd vanuit een positief perspectief voor alle betrokkenen. Neem voor meer informatie contact op met Anselma van den Berg, communicatieadviseur, via anselma.van.den.berg@albron.nl of 06 23 156 108.

Over de Vierdaagse: De Vierdaagse heeft jaarlijks zo'n 45.000 deelnemers uit ruim 60 landen en wordt georganiseerd door circa 350 vrijwilligers met ondersteuning van een vaste bureaustaf van ongeveer
10 medewerkers. Voor meer informatie: Afdeling Communicatie Stichting DE 4DAAGSE, tel. 024 3655546,
e-mail communicatie@4daagse.nl.

Albron B.V.