Vindsubsidies wint met Grant Manager Innovator-status ESEF

Vindsubsidies, een van de grootste subsidieadviesbureaus van Nederland, heeft voor haar nieuwe product Grant Manager de Innovator-status gekregen van de vakjury van de ESEF, een vooraanstaande beurs op het gebied van innovatie en de maakindustrie. Tijdens de ESEF, van 15 tot en met 18 maart 2016 in de Utrechtse Jaarbeurs, presenteert Vindsubsidies Grant Manager, de eerste online administratietool die ondernemers realtime inzicht geeft in alle lopende subsidieprojecten.

Grant Manager werd, samen met drie andere innovatieve producten, gekozen tot ESEF-innovator. De jury noemt Grant Manager in haar rapport een 'gedegen projectmatige manier om de subsidieadministratie te managen'. Vindsubsidies springt met Grant Manager in op de behoefte van ondernemers aan een transparante tool die maximale controle genereert voor projectmanagers.

Vindsubsidies heeft Grant Manager 1 januari van dit jaar gelanceerd. Met Grant Manager behoren bedrijven die niet weten hoe hun innovatieve (subsidie)project er financieel voor staat, tot het verleden.

Alle projecten op één scherm
In Grant Manager, ontwikkeld voor subsidieadministraties maar ook te gebruiken voor andere complexe projectadministraties, kan op eenvoudige wijze tijd worden bijgehouden, kosten worden ingevoerd en technische informatie worden geüpload. Van alle gegevens zijn rapporten uit te draaien. Het systeem geeft inzicht in alle lopende subsidieprojecten. Zo zien managers direct of projecten op schema lopen of moeten worden bijgestuurd.

Transparant
In Nederland worden jaarlijks ongeveer 50.000 subsidieaanvragen ingediend. In plaats van verschillende financiële administratiesystemen, zoals ERP, DMS en Sharepoint, volstaat voortaan één systeem. Grant Manager werkt volledig in de cloud.

Vindsubsidies beheert subsidietrajecten op regionaal, landelijk en Europees niveau en is onderdeel van de internationale Idox Group.

Voor meer informatie over dit persbericht: Laura van Zutphen, Communications Executive Vindsubsidies, via 088-2020400 of laura.vanzutphen@vindsubsidies.nl.

Vindsubsidies

Goor