Condoomfabriek.nl overgenomen door Willie.nl

Den Haag, 19 januari 2016 - CLS Healthcare BV, moederbedrijf van Condoomfabriek.nl en condoommerk Safe, is overgenomen door Willie.nl. Zowel Willie.nl als Condoomfabriek.nl zijn pure-players in de markt voor online verkoop van condooms, lingerie en seksspeeltjes.

Het in Nijmegen gevestigde CLS Healthcare is in 2005 opgericht en is één van de grotere spelers in Nederland voor de online verkoop van condooms. Condoomfabriek.nl is met name onder jongeren een begrip en heeft een uitgebreid assortiment aan condooms, waaronder het Condoomfabriek huismerk en het premium condoommerk Safe.

Willie.nl, opgericht in 2010, is in enkele jaren uitgegroeid tot een bekende naam en staat in de top 3 van Nederlandse erotische webwinkels.

'Terwijl Christine le Duc gisteren bekend heeft gemaakt om 13 winkels te sluiten, kennen wij elk jaar prachtige groeicijfers', aldus directeur Jacqueline Texidor van Willie.nl. 'Door de overname van Condoomfabriek.nl en Safe.nl verwachten we nog meer schaalvoordeel te krijgen en ons assortiment verder te kunnen uitbreiden.'

Naar verwachting gaan CLS Healthcare en Willie.nl dit jaar een gezamenlijke omzet van 5 miljoen euro behalen. Bij de overname zijn tevens een tiental premium domeinnamen overgegaan, waaronder Condooms.nl, Zelftest.nl en Vibrator.nl.

W: http://www.Willie.nl http://www.condoomfabriek.nl http://www.clshealthcare.nl

Geplaatst in:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Willie.nl - Jacqueline Texidor
T: 070-3600248