Honderden studenten blijven in bed op Blue Monday

De meest depressieve dag van het jaar overslaan: dat is wat meer dan 600 studenten doen op maandag 18 januari. Deze dag staat ook wel bekend als Blue Monday: de feestmaand is voorbij, goede voornemens zijn al mislukt en vakantie lijkt nog ver weg in deze donkere tijd. Daar kun je je tegen verzetten, maar studentenwebsite Studenten.net besloot anders en richtte het evenement 'Nationale-blijf-in-bed-dag' op.

'Er zijn hele waslijsten aan tips en tricks om de meest depressieve dag van het jaar te beaten, maar gooi al die goedbedoelde adviezen het raam uit en gebruik deze dag als excuus om lekker in bed te blijven. Dit is nu al je beste beslissing van 2016!', zoals op de Facebookpagina te lezen is.

Ruim 1400 studenten zijn geïnteresseerd en hebben besloten hun bed niet uit te komen. "Niks tentamens, gewoon lekker in bed blijven!", schrijft Louise op de pagina van het event.

Over Studenten.net
Studenten.net is dé website voor (aankomende) studenten. Hbo'ers en wo'ers vinden er een mix van entertainment, nieuws en informatie die ze verder helpen in elke keuze die ze tijdens hun studentenleven moeten maken. Kijk hier voor het Facebook-evenement: http://ow.ly/X6wkd

Beeld
De foto is uitsluitend bij dit bericht te gebruiken. Graag onder naamsvermelding: Zoë Jonker.

Marjol Buijs: 0644367236

Studentennet B.V.