Classic & Retro, nieuw magazine van de makers van MOTOR Magazine

New Skool Media lanceert op 16 februari een derde titel in het motorfietssegment: Classic & Retro. Het is een luxe magazine over schoonheid, avontuur, herinneringen, sterke verhalen, vieze handen, helden van weleer en bovenal liefde voor motoren. Het zal in 2016 vier keer verschijnen en inspelen op de groeiende belangstelling voor retrotrends in de motorwereld.

Net als MOTO73 en MOTOR Magazine wordt ook dit blad met liefde gemaakt door gepassioneerde motorliefhebbers uit binnen- en buitenland. Het is 132 pagina's dik, en zit barstensvol unieke verhalen. Schitterend vormgegeven uiteraard. Een cadeautje voor elke motorliefhebber met historisch besef of een gezonde hang naar het verleden.

We halen herinneringen op, zoeken vergeten sleutelfiguren, snuiven tweetaktolie en ontmoeten gelijkgestemden. Het blad draagt met trots het DNA van MOTOR Magazine, dat zelf al in 1913 werd opgericht. Het is een blad met een brede, sterke formule, die aansluit op de eigen heritage van MOTOR Magazine: mensen, sport, motoren, techniek en afwisseling zijn daar belangrijke onderdelen van. Het blad heeft een sterk ritme van korte en lange verhalen. Je moet kunnen bladeren en lezen, kijken en verwonderen.
We bewonderen de pareltjes, maar halen onze neus niet op voor de huis-, tuin- en keukenmotoren van de laatste decennia. Juist niet. Op meetings en evenementen proeven we de sfeer en nemen de lezer mee.

Maar we leven niet in het verleden, we pakken ook de retrotrends van nu mee. Die zijn er zat - laten we er ons voordeel mee doen. En zo kan het zijn dat een nagelnieuwe motor de hoofdrol speelt in een verhaal, we overzichten maken van nieuwe helmen met een klassieke look of dat we stilstaan bij gave café-racerprojecten.

Classic & Retro ligt vanaf 16 februari in de winkel, maar is ook altijd en overal te bestellen via www.tijdschriftnu.nl. Losse nummers kosten Euro 7,95 en natuurlijk kun je je ook meteen abonneren via dezelfde website.

New Skool Media B.V.