Leba opent zelfstandige Benelux vestiging in Eindhoven en Heteren

Leba opent Benelux vestiging
Eindhoven 11 januari 2016

Met de opening van de Benelux vestiging versterkt Leba het succes van haar zakelijke partners.

Na 3 jaar onderdeel te zijn van Sahara Benelux bv, distributiepartner van Leba Innovation A/S, is per 1 januari 2016 een zelfstandige vestiging in de Benelux opgericht. Leba producten worden door een gevestigd reseller kanaal verkocht.
Met het openen van de Leba Benelux vestiging wordt de verkoop, voorraad, distributie en service van de producten van Leba centraal in de Benelux geregeld. De lijnen worden korter waarmee leveringen en service sneller afgehandeld kunnen worden.

Buitengewoon trots
"Ik ben erg enthousiast en trots om het merk Leba op de Benelux markt te vertegenwoordigen. Binnen de educatieve sector staat het merk buitengewoon goed bekend om mooie uitstraling en degelijke kwaliteit van de producten en de dienstverlening.", aldus Henk van Essen, Managing Director van Leba Benelux bv. Het bedrijf zal het volledige portfolio aan oplossingen voor het collectief opbergen, opladen en beheren van Laptops, ChromeBooks, iPads en Tablets en servicediensten aanbieden om de Benelux markt optimaal te kunnen bedienen.

Charge IT, Store IT, Manage IT

Over Leba Benelux bv
Collectief IT gebruik op school? Wij hebben de oplossing! Overal waar collectief met tablets en/of laptops wordt gewerkt zijn deze producten onmisbaar. Leba Benelux biedt u oplossingen voor collectief opbergen, opladen en beheren van Laptops, ChromeBooks, iPads en Tablets. Door het zeer brede assortiment zijn wij vrijwel altijd in staat de juiste oplossing aan te bieden. Door goed naar de wensen van de gebruikers te luisteren is Leba continu aan het innoveren en passen wij de producten regelmatig aan om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Geplaatst in:

Toegevoegde foto's Henk van Essen, Leba Benelux bv logo, product NoteCart Flex voor het gelijktijdig opbergen, opladen en synchroniseren van Chromebooks, Laptops, Tablets en mini tablets.
Voor meer informatie neem contact op met:
Henk van Essen (henk@lebabenelux.nl) +31 64 156 69 32 Leba Benelux bv, lebabenelux.nl

Leba Benelux

Eindhoven