Smartphonefabrikant NUU Mobile Sponsort Minnesota Timberwolves

Ambitieuze hightech starter onthult gloednieuw partnerschap met meest veelbelovend jong NBA-team

MINNEAPOLIS, Minnesota, 7 januari 2016 /PRNewswire/ -- NUU Mobile is trots te kunnen aankondigen dat het bedrijf met ingang van het 2015-2016 seizoen sponsor zal zijn van de Minnesota Timberwolves.

Foto - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160105/319588 [http://photos.prnewswire.com/prnh/20160105/319588]

NUU Mobile, fabrikant en distributeur van Android(TM) smartphones, gaat haar krachten bundelen met de Timberwolves in wat een boeiende periode belooft te worden voor de NBA franchise. 'The Wolves' beschikken over enkele uitstekende spelers, waaronder de eerstgekozen kandidaten van de twee voorgaande drafts, namelijk de 2015 Rookie of the Year Andrew Wiggins en Karl-Anthony Towns, de meest veelbelovende nieuwe speler.

"Uitdagingen aangaan is onze specialiteit, en wij zijn jong en verschrikkelijk ambitieus," verklaart Danny Sit, de CEO van NUU Mobile.

Een baanbrekend onderdeel van deze sponsorovereenkomst bestaat eruit dat NUU Mobile zal zorgen voor interactief entertainment tijdens vooraf geselecteerde thuiswedstrijden van de Timberwolves, naast plannen van de sponsor om producten uit te delen als giveaways tijdens College Night promoties. Het smartphonebedrijf zal The Wolves veel voordeel opleveren door op sociale media de veelbelovende spelers te belichten, waaronder Towns, eersteronde-kandidaat Tyus Jones (geboren in Minnesota) en de uit Europa afkomstige Nemanja Bjelica en Damjan Rudez.

Pas opgericht in 2012 heeft NUU Mobile zichzelf nu al gestaag een plaats verworven op de wereldmarkt dankzij de enorme populariteit van een productlijn met betaalbare smartphones van topkwaliteit. In 2016 vestigen wij ons verder in Londen, Tokyo, Indonesië en Maleisië.

De Timberwolves zullen op hun beurt steeds hoger klimmen op de NBA ranglijst. Dankzij de instroom van jong talent en de terugkeer van veteranen als de Spaanse sensatie Ricky Rubio en15-voudige all-star Kevin Garnett, wordt de franchise alom beschouwd als een van de meest veelbelovende teams in de Amerikaanse basketbalklasse.

OVER NUU MOBILE

NUU Mobile is een bedrijf met vestiging in Minnesota dat zich toelegt op ontwerp, productie en distributie van intelligente Android(TM) smartphones en accessoires. De producten zijn te verkrijgen bij alle grote detailhandels zoals Target, Wal-Mart en Best Buy. Kijk voor meer informatie op www.nuumobile.com [http://www.nuumobile.com/].

OVER DE MINNESOTA TIMBERWOLVES

De Minnesota Timberwolves zijn een National Basketball Association (NBA) franchise gevestigd in Minneapolis, MN. Het team is opgericht in 1989 en heeft nu als eigenaar de voormalige minderheidsleider in de Amerikaanse Senaat voor Minnesota, Glen Taylor. De Timberwolves bereikten in 2004 de Western Conference finals. Ga voor meer informatie naar www.nba.com/timberwolves [http://www.nba.com/timberwolves].

Contact:

Yandy Kwok+852 2725 0161Yandy.kwok@suncupid.com [mailto:Yandy.kwok@suncupid.com]

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160105/319588

NUU Mobile