Half miljoen bezoekers voor Nationaal Militair Museum

Vandaag rond 11.30 uur heeft het Nationaal Militair Museum (NMM) in Soesterberg haar 500.000ste bezoeker dit jaar ontvangen.

500.000 bezoekers
Vandaag aan het eind van de ochtend werd de heer Dolph Horsting uit Nijkerk verwelkomd als 500.000ste bezoeker van het NMM dit jaar. In het bijzijn van zijn vrouw Wietske en kleinzoon Rogier werd Dolph persoonlijk gefeliciteerd door Hedwig Saam, directeur NMM en Martin Schellekens van Heijmans. "Ik ben aangenaam beduusd" aldus de nietsvermoedende maar blij verraste bezoeker. De 500.000e bezoeker wint een NMM VIP-arrangement voor 2016 en krijgt zijn eigen privé parkeerplaats bij het NMM.

Nationaal Militair Museum
Het Nationaal Militair Museum (NMM) is hét museum over de betekenis van de krijgsmacht voor Nederland in het heden, verleden en de toekomst. Het museum belicht deze betekenis aan de hand van verhalen, activiteiten en actuele exposities die je bijblijven. Naast zes themadelen waar met moderne museale presentaties het verhaal van de land- en luchtmacht wordt verteld, is er een enorme presentatieruimte waarin veel imposante collectiestukken zoals vliegtuigen, tanks, pantservoertuigen en helikopters zijn te bezichtigen. Het museum nodigt iedereen uit een kijkje te komen nemen. Kijk voor meer informatie op www.nmm.nl of volg ons via Facebook en Twitter.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Marketing & Communicatie, tel. 085 - 0036 029, Jeroen Klaphake, 0655 489257 of email: communicatie@nmm.nl.

Nationaal Militair Museum

Soest