Bijzondere verrassingen voor alledaagse kanjers

Nieuw initiatief beloont Nederlanders die het alledaagse verrassend goed doen

Amsterdam, 21 december 2015 - We staan er niet altijd bij stil hoe bijzonder sommige alledaagse dingen zijn die we voor elkaar doen. Juist omdat het zo gewoon is geworden, vergeten we wel eens de naasten te bedanken die dagelijks dat stapje extra zetten voor anderen. hollandsnieuwe vindt deze kanjers bewonderingswaardig en lanceert daarom vandaag hollandskanjers. Een nieuw initiatief dat zich richt op Nederlanders die het alledaagse verrassend goed doen door hen te verrassen met een bijzondere ervaring. Het initiatief is onderdeel van de onlangs gelanceerde merkstrategie, die in het teken staat van blije verassingen. Vandaag verschijnt een korte film, die het verhaal vertelt van alleenstaande moeder Naomi Aaslund (31). Zij leeft sinds een paar jaar met haar kinderen Bo, Fedde en Noekie in een yurt op het platteland in Abcoude. De drie regelden deze kerst samen met een professionele chef-kok een spraakmakende verrassing.

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=bJHyqWMXmC4

Extra aandacht voor het alledaagse
Michel Pieterse, manager hollandsnieuwe: "We zetten graag een stapje extra voor onze klanten om hen op deze manier te belonen voor het vertrouwen dat ze ons geven. Hier doen we iedere dag hard ons best voor. Vandaar ook, dat wij de allergrootste fan zijn van Nederlanders die hetzelfde in het leven staan. En dat zijn er een heleboel! Het zijn stuk voor stuk kanjers die op hun manier dagelijks het verschil maken. Zij verdienen het om verrast te worden". Via www.hollandskanjers.nl kunnen Nederlanders vanaf begin 2016 hun hollandskanjer opgeven. Voor de meest bijzondere verhalen trekt het merk alles uit de kast om één van hen te verrassen door iets alledaags binnen hun leefwereld heel bijzonder te maken.

Campagne-credits
Aan deze campagne werkten mee:
- Strategie en creatie hollandskanjers: Anyone
- Regie en productie korte film: CZAR
- PR: Het PR Bureau

Over hollandsnieuwe
hollandsnieuwe is een telecomprovider die in 2011 is opgericht als dochteronderneming van Vodafone Libertel BV. Het merk biedt glasheldere producten en diensten, die je altijd eenvoudig af kunt stemmen op jouw persoonlijke wensen. Zo wil hollandsnieuwe mobiele telefonie weer begrijpelijk maken. Met een frisse blik naar de wereld kijken en aanbieden waar klanten echt om vragen. hollandsnieuwe staat voor openheid, een verfrissende, nuchtere aanpak en voordeel; de tarieven zijn laag en het aanbod is helder en duidelijk.

Geplaatst in:

hollandsnieuwe

plaats:
Amsterdam

Andere persberichten van deze organisatie

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234