CanalDigitaal steunt 3FM Serious Request

Luxemburg, 18 december 2015 - De verrichtingen van de 3FM DJ's die vanaf 18 december het Glazen Huis in Heerlen gaan bezetten, zijn straks op verschillende plekken in de Limburgse stad te volgen. CanalDigitaal zal daarvoor van 18 t/m 24 december de uitzending van Serious Request via haar satelliet gratis in HD-kwaliteit streamen naar verschillende schermen die in de stad staan opgesteld.

'Wij dragen 3FM Serious Request en het Rode Kruis een warm hart toe', zegt Björn Jeurissen (Country Manager NL van M7 Group, verantwoordelijk voor CanalDigitaal). 'Ik ben blij dat we met onze satellietverbinding kunnen helpen meer aandacht te genereren voor het goede doel van dit jaar. We willen ook zoveel mogelijk mensen kennis laten maken. Daarom zenden we Serious Request van 18 tot en met 24 december ook uit via onze themazender op kanaal 13.'

Zoals te lezen op seriousrequest.3fm.nl vragen 3FM en het Rode Kruis in de week voor kerst aandacht voor jongeren die moeten overleven onder de meest extreme omstandigheden in landen zoals Syrië, Zuid-Soedan, de Centraal Afrikaanse Republiek en de Democratische Republiek Congo. Deze 'next generation' verdient toekomstperspectief, maar daarvoor is wel opleiding en persoonlijke ontwikkeling nodig. Voor deze stille ramp, deze miljoenen kinderen en jongeren, zamelen de DJ's van 3FM samen met de rest van Nederland geld in.

CanalDigitaal zendt Serious Request van 18 t/m 24 december uit via de themazender op kanaal 13. Daarna blijft de themazender muziek uitzenden, want van 25 december tot 5 januari is op dit kanaal de Top 2000 te zien.

Noot voor de redactie / NIET VOOR PUBLICATIE

Voor achtergrondinformatie, interviewverzoeken en/of vragen, kunt u contact opnemen met press@M7Group.eu of tel. +35 226 096 100

Over M7 Group
M7 Group S.A., gevestigd in Luxemburg, is een van Europa’s snelst groeiende provider van satelliet- en IP-diensten voor de consumenten- en zakelijke markt.
M7 voert de merken: CanalDigitaal en Online.nl in Nederland, TV Vlaanderen in Vlaanderen en TéléSAT voor het Frans sprekende deel van België. AustriaSat/HD Austria in Oostenrijk, Skylink voor Tsjechië en Slowakije. En AustriaSat Hungary voor Hongarije. Via dochtermaatschappij M7 Deutschland, beheert M7 Group bovendien de Duitse betaal TV platformen KabelKiosk en mein Fernsehen. Vandaag de dag, bedient M7 Group SA ruim 3 miljoen kijkers met honderden TV- en radiozenders via satelliet en internet in digitale en HD kwaliteit. Sinds 2011 biedt M7 Group SA haar klanten in Nederland en België ook breedband- en telefoniediensten aan.

M7 Group S.A.: Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg | R.C.S. Luxembourg: B 148.073 | Vestigingsvergunning nº 00143760/1

CanalDigitaal

Luxemburg