Besluit Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders

Tijdens de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) van het Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V. (het Fonds) op 16 december 2015 hebben de aandeelhouders voor ontbinding en vereffening van het Fonds gestemd. Als vereffenaar is Palmer Capital Fondsenbeheer B.V. aangesteld.
Dit betekent dat de belangen in het Fonds de komende tijd geleidelijk en op een verantwoorde manier worden afgebouwd. De opbrengsten worden aan de aandeelhouders van het Fonds uitgekeerd. De verwachting is dat de ontbinding en vereffening maximaal 13 maanden in beslag zal nemen en voor het einde van 2016 is afgerond.
Gedurende de opheffing, ontbinding en de vereffening blijven de voorwaarden van het Fonds zoveel mogelijk van kracht. Bij vereffening wordt het liquidatiesaldo aan de gerechtigde aandeelhouders uitgekeerd in de verhouding van het aantal aandelen dat door die aandeelhouders wordt gehouden. Na uitkering van het gehele vermogen van het Fonds zal het Fonds worden opgeheven.
In afwachting van deze ontbinding is het niet meer mogelijk om te handelen in de aandelen van het Fonds op Euronext Amsterdam.

Voor meer informatie:
Palmer Capital Fondsenbeheer B.V.
E-mail: info@palmercapital.eu

PALMER CAPITAL NEDERLAND N.V.

Deventer