Primera Geesterduin beste tijdschriftenwinkel van Nederland

Primera Geesterduin in Castricum is uitgeroepen tot beste tijdschriftenwinkel van Nederland. Ondernemer Boudewijn Rigter nam deze prijs donderdagavond in ontvangst tijdens het jaarlijkse Mercurs evenement.

Uit de tien verkooppunten met de meeste stemmen heeft een door Betapress samengestelde jury door middel van een vragenlijst drie genomineerden en de winnaar gekozen. Boudewijn Rigter en zijn team van Primera Geesterduin, zijn innovatief in het bedenken van gemak voor de klanten. In deze winkel staat een ruime presentatie tijdschriften in een prettige omgeving waar sinds de start de tijdschriftenomzet al met 20% is gestegen.

"Ik ben enorm verrast en trots!", aldus Boudewijn Rigter. "Begin dit jaar heb ik deze winkel overgenomen en had ik niet durven dromen dat ik deze prijs in ontvangst zou mogen nemen."

Primera Geesterduin ziet de toekomst van de categorie tijdschriften in beleving en verdere personalisering. Denk aan een tijdschrift dat aan de hand van ter plaatse door de consument ingevoerde interesses, volledig naar eigen wens samengesteld, uit de printer rolt.

Geplaatst in:

Noot aan de redactie (niet voor publicatie):
Deze persinformatie wordt u toegestuurd door Coöperatie Primera b.a.. Voor extra informatie, interviews en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Boudewijn Rigter, info@primera.nl of 0418 - 65 10 07.

Over Primera
Coöperatie Primera b.a. is een organisatie van, voor en door zelfstandige ondernemers, opgericht in 1991. Naast de inmiddels 478 aangesloten zelfstandige ondernemers kent Coöperatie Primera b.a. twee participanten. Dit zijn British American Tobacco The Netherlands B.V. en Agio Cigars. De participanten ondersteunen de coöperatie. Alle activiteiten van Coöperatie Primera b.a. zijn gericht
op het commerciële en bedrijfseconomische succes van de zelfstandige ondernemers die dan ook de meerderheid van de aandelen in eigendom hebben.

Coöperatie Primera b.a.

Waardenburg