Zorgeloze auto import wint FD Gazellen Awards

De opmars van de particuliere auto import uit Duitsland is niet meer te stuiten. Importeur Das Import (www.dasimport.nl) levert het bewijs door een FD Gazellen Award 2015 in de wacht te slepen. Tijdens de feestelijke uitreiking in Den Haag finishte de Haarlemse onderneming Das Automotive Services B.V. op de derde plaats door een omzetgroei van maar liefst 1.461 procent. Totale omzet vorig jaar: Euro 6.628.909,-. Eigenaar en ondernemer Job Das won maar liefst vijf maal eerder een FD Gazellen Award met twee van zijn andere bedrijven.

"Die enorme omzetstijging is vooral te danken aan onze werkwijze." vertelt Job Das. "Dat de import van jonge auto's uit Duitsland loont, is bij meeste Nederlanders wel bekend. Ons succes is vooral te danken aan onze service en begeleiding tijdens het aankoop- en import proces. Naast een aanzienlijke kostenbesparing bieden wij onze klanten vooral gemak. Wij nemen het gehele of gedeeltelijke import traject uit handen waardoor je als koper niet alleen geld, maar ook kostbare tijd bespaart. Bovendien bieden wij de mogelijkheid auto's in te ruilen of in consignatie te verkopen."

Geplaatst in:

Noot voor de redactie: Voor vragen kunt u contact opnemen met Job Das telefoon: 023 - 8200 465

Das Automotive Services B.V.

Haarlem