"OObrush" halveert poetstijd door dubbele elektrische borstels

Meditech Europe Limited uit Emmeloord is sinds december 2015 de exclusieve distributeur van de innovatieve elektrische tandenborstel "OObrush" in Nederland.

Meest opvallende kenmerk van de OObrush zijn de contra- roterende borstels, die zowel de binnenkant als de buitenkant van het gebit tegelijkertijd reinigen. Daar zit zowel de tijdswinst als de onderscheidende techniek. Geen enkele andere tandenborstel op de markt doet dat. Het geheel heeft een unieke en verrassend eigentijdse vormgeving: met recht een 'dental revolution'.

Naast het fraaie uiterlijk is het natuurlijk ook een goede tandenborstel die efficiënt het gebit reinigt. Dit bevestigt ook Hessel Hoornveld, eigenaar van Meditech Europe Limited, die de OObrush zelf testte voordat hij hem in het assortiment opnam. "Twee jaar geleden ben ik begonnen met testen, om zeker te zijn van de werking van het ontwerp voordat we het gingen verkopen. Het resultaat is echt te gek, zeker aan de achterkant van mijn tanden en kiezen."
Tandenpoetsen met de OObrush doe je zoals tandartsen aanbevelen: in een hoek van 45 graden en van onderaf naar boven. Zo wordt voorkomen dat onzuiverheden in het tandvlees worden geduwd en reinig je ook de moeilijk bereikbare plekken. Dit is specifiek mogelijk door de dubbele borstels.

Ontwikkeld in Frankrijk en nu beschikbaar via een Nederlands bedrijf. Hessel Hoornveld, eigenaar van Meditech Europe, zegt over de Oobrush: "Dit is een tandenborstel met duidelijk innovatieve eigenschappen. Precies het soort product waar wij gek op zijn. Ook past het perfect in onze filosofie dat we alleen dingen verkopen die de bewuste levensstijl van de klant aanvult".

Wat de producent overtuigde om in zee te gaan met de groothandel uit Emmeloord was onder andere de goede reputatie van de firma en dat hij merkte dat zijn concept echt werd begrepen. Meditech Europe is namelijk al jaren verkooppunt van speciale mondverzorgingsproducten, de keus was daardoor snel gemaakt.

De elektrische tandenborstel is in twee varianten te krijgen, oplaadbaar en met batterijen, en losse opzetborstels kunnen apart worden besteld. Twee jaar garantie. Te bestellen via www.meditecheurope.nl.

Geplaatst in:

Noot voor de redactie:
Persbericht verstuurd door Meditech Europe Limited, Daalder 14, 8305 BE Emmeloord, 0527-292331.
Contactpersoon: S. Vendel, bereikbaar via stimme@meditecheurope.nl of 085-2735162
Beeldmateriaal is apart bijgevoegd.
Product te verkrijgen via onze webshop op www.meditecheurope.nl

Meditech Europe Limited

Emmeloord