Beebox Mobile Office gaat internationaal

- In februari 2016 start de verkoop van Beebox Mobile Office in Noord Amerika. Komende week tekent Bart de Groot van Beebox Mobile Office een overeenkomst voor de verkoop, met AJ McCANN van Truth McCANN. Truth McCANN wordt de marketing en communicatie partner van Beebox Mobile Office.
"Dit is wat anders dan een geldschieter die in je wil investeren: interessanter. De markt in de VS alleen is al zo'n 60 keer zo groot dan in Nederland dus een groei met factor 60 is niet uitgesloten," aldus Bart de Groot.
AJ McCann: "I like to be your luxury-problem."

De Beebox Mobile Office is een opklapbaar en snel inzetbaar kantoor, bestaande uit: een bureau, kastruimte, licht, electra, scheidingswanden met akoestische isolatie. Met deze mobile offices richt een bedrijf of organisatie binnen zeer korte tijd een hal of een gebouw in met werkplekken. Een stopcontact is genoeg om aan het werk te kunnen. Het werk en de werknemer zijn altijd veilig want het meubel is oersterk en wanneer het meubel dicht is, een kluis. Een innovatief en duurzaam product. Innovatief omdat het nog niet bestond en inspringt op een veranderende kantorenmarkt en een veranderende arbeidsmarkt. Duurzaam vanwege slechts het gebruik van staal en hout, de herbruikbaarheid van het meubel op een volgende plek maar ook vanwege made in Holland. Het betreden van de Amerikaanse markt onder de vleugels van McCann biedt een hele grote nieuwe markt die al gewend is aan de cubicle.
De Beebox is Dutch Design uit Amsterdam en Made in Holland door Brink Industrials.

"Heel erg trots, zie je me niet naast m'n schoenen lopen dan?", mede ontwerper Christophe Veen.
"Eerst zien en dan geloven,"Henk Flederus van Brink Industrials.

De Beebox Mobile Office is terug te vinden op www.beeboxmobileoffice.com

Geplaatst in:

Bart de Groot is bereikbaar via 0649630211
Brink is bereikbaar voor commentaar via wvandenbosch@brinkindustrial.com
AJ McCann is bereikbaar via kim@nationsinc.org

Beebox Mobile Office