Twaalf portretten van twaalf boerenkinderen, succesvol in hun business

Boeren in Business, Succesvolle Nederlanders over hun boerenroots
Door: Jan Smit en Eric de Lijster

Boeren in Business, Succesvolle Nederlanders over hun boerenroots. Een boek met twaalf bijzondere gesprekken van twaalf bijzondere boerenkinderen. Met onder meer Cor van Zadelhoff, de grootste makelaar van Nederland, Cees Helder, de eerste topkok met drie Michelin-sterren en wijlen Jaap Buijs, de succesvolle artiestenmanager uit Volendam. Maar ook met Bob Crébas, de oprichter van Marktplaats.nl, olympisch schaatskampioen Marianne Timmer en beursgoeroe Jaap van Duijn.

Traditioneel wordt het boerenbedrijf overgedragen op zoon of dochter. Maar wat doen de andere kinderen? Of wat als de beoogd opvolger besluit geen boer te willen worden? Wat zijn hun plannen en ambities? Niet zelden zijn deze boerenzonen- of dochters die buiten de agrarische sector hun ambities verwezenlijken bijzonder succesvol. DCA Groep en Boerenbusines.nl hebben twaalf verhalen van deze bijzondere mensen met 'boerenroots' gebundeld in een uniek boek, waaruit met trots en passie wordt gesproken over hun afkomst en hun jeugd op de boerderij. En dat boerenverstand niet alleen een uitdrukking is, maar ook werkelijk een eigenschap is die wordt gekoesterd.
Bekijk voor meer informatie http://boerenbusiness.nl/artikel/10867052/succesvo...

Boekinformatie
Boeren in Business, Succesvolle Nederlanders over hun boerenroots | Jan Smit en Eric de Lijster | Uitgave van DCA MultiMedia | 81 blz. | 12 x 280 x 205mm | genaaid gebonden | ISBN 978-90-8244-420-9|

Noot voor redactie:
Heeft u interesse in deze uitgave en wilt u een recensie-exemplaar of beeldmateriaal ontvangen? Neem dan gerust contact op met Jelle Mojet via j.mojet@dca.nl of via 0320 - 269 528.
Ook een interview met uitgever Kees Maas, zelf een ondernemer van boerenkomaf, of een volledig door ons aangeleverd artikel behoort tot de mogelijkheden.

DCA Multi Media B.V.

Lelystad