Nieuwe Luxor concert Ger Vos Live in Rotterdam continued...uitverkocht

Rotterdams zakenleven sponsort vijfhonderd tickets voor eenzame ouderen
Officiële lancering Michel Perridon's 'Leef je Uit Foundation'

ROTTERDAM, 20151126 -- Voor het vierde jaar op rij geeft Ger Vos op maandag 30 november in het Rotterdamse Nieuwe Luxor theater een galaconcert voor meer dan vijftienhonderd gasten. Prominente gasten uit het Nederlandse zakenleven, de politiek en entertainmentwereld zullen hun opwachting maken op dit Rotterdams society event. Dit jaar treedt Ger Vos op met zijn zestienkoppig orkest én acht strijkers van Guido's Orchestra bekend van Symphonica in Rosso. Gastoptredens van Thomas Berge en Wendy Kokkelkoren complementeren het geheel. Voor het tweede jaar op rij, gesponsord door het Rotterdamse zakenleven, wonen ook vijfhonderd ouderen van de "Gouden generatie" het concert gratis bij.

Mede door de hoofdsponsor, de 'Leef je Uit Foundation' van topondernemer Michel Perridon, is het mogelijk gemaakt dat vijfhonderd ouderen, die zelden een uitje hebben, een onvergetelijke avond wordt aangeboden en even uit hun isolement worden gehaald. De recent opgerichte Leef je Uit Foundation wordt tijdens de VIP afterparty officieel gelanceerd aan prominent Nederland. De Leef je Uit Foundation heeft als doel ouderen in het zonnetje te zetten middels het organiseren van uitstapjes. Thomas Berge zingt tijdens het concert het lijflied van de Foundation: Leef je uit!!

Careyn, een van Nederlands grootste zorgverleners, en diverse vrijwilligers, hebben de vijfhonderd ouderen vooraf geselecteerd en organiseert het vervoer uit de regio met tien luxe touringcars. Voorafgaand aan het concert woUitrden de ouderen als ware VIP's ontvangen met muziek, een hapje en een drankje. Aansluitend bezoeken de ouderen het concert. Rond 22.00 uur keren ze weer huiswaarts met een goed gevulde goodybag en een kerstpakket, respectievelijk aangeboden door de Leef je Uit Foundation en Seaside Promotion Gifts.

Voor het publiek gaat de zaal om 19.00 uur open. Het concert begint om 20.00 uur. De ouderen worden om 18.15 uur verwacht.

Leef je Uit Foundation
De Leef je Uit Foundation is recent opgericht door de Rotterdamse ondernemer Michel Perridon; CEO Trust International. De Foundation heeft als doel eenzame ouderen in het zonnetje te zetten. De heer Perridon is van mening dat ouderen niet de aandacht krijgen die ze verdienen. Daarom organiseert de foundation tal van activiteiten zoals theaterbezoek, sportevenementen, dagtochtjes en excursies; met als doel ouderen met elkaar een plezierige en onbezorgde dag te laten beleven. Een dag die ze heel even uit hun isolement haalt. Naast dit primaire doel, is het secundaire doel van de Foundation jongeren te stimuleren om ouderen meer aandacht te geven en ze meer te betrekken binnen hun levens.

Careyn
Careyn, een van Nederlands grootste zorgverleners, is een actieve maatschappelijke onderneming die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van hun klanten, jong en oud, gezond of kwetsbaar. Als het nodig is, staan hun vakbekwame en betrokken medewerkers klaar om hulp en ondersteuning te bieden. Samen met andere zorgverleners, vrijwilligers, mantelzorgers en buurt- en wijkbewoners.

Ger Vos Music Productions

ROTTERDAM