Cor Baltus nieuwe voorzitter afdeling Autovak van RAI Vereniging

Tijdens de vanmiddag gehouden ledendag heeft de afdeling Autovak van RAI Vereniging Cor Baltus benoemd tot haar nieuwe onafhankelijk voorzitter.

Cor Baltus is geen onbekende in de automotive wereld, als directeur van PartsPoint Holding is hij al een aantal jaar actief in de automotive aftermarket. Daarvoor heeft hij ruime ervaring opgebouwd in de importeurswereld bij respectievelijk Kroymans Corporation en KIA Nederland. Cor Baltus is sinds 2014 actief in het bestuur van de afdeling Autovak en is door zijn voorganger, Gertjan Sluijter, goed ingewerkt in de afgelopen periode.

Gertjan Sluijter verlaat zijn voorzitterspositie na één jaar, van tevoren gaf hij reeds aan deze positie slechts tijdelijk te willen vervullen. Met hem verlaat overigens 28 jaar bestuurlijke betrokkenheid de afdeling Autovak. Vanaf 1996 was Gertjan Sluijter actief in datzelfde bestuur.

Einde bericht

Een foto van Cor Baltus is te downloaden op onze site https://raivereniging.nl/pers.

RAI Vereniging, Rijwiel & Automobiel Industrie, behartigt de belangen van ruim 500 fabrikanten en importeurs van personenauto's en vrachtauto's, aanhangwagens en opleggers, carrosserieën en speciale voertuigen, motorfietsen en scooters, brom- en snorfietsen en fietsen. Ook de leveranciers van onderdelen voor deze voertuigen en van garage-uitrusting zijn bij de vereniging aangesloten.

Voor meer informatie:
RAI Vereniging, Harald Bresser: 020-504 4925 of 06 - 51 59 50 93