Timberland, Starwood Hotels en William Jackson Food Group delen samenwerkingsstrategieën in live webinar

LONDEN, November 24, 2015 /PRNewswire/ --

De Sustainability Directors van Timberland, Starwood Hotels en William Jackson Food Group delen op 1 december om 13.00 uur GMT (14.00 uur CET/ 8.00 uur EST) hun samenwerkingsstrategieën live met de Head of Strategy van Ethical Corporation, Krina Amin. Meld u hier gratis aan [http://events.ethicalcorp.com/rbs/webinar ]
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130103/586371 )

De meeste merken worstelen om een goede balans te vinden tussen het voldoen aan de ngo-verwachtingen, het ontwikkelen van een voor beide partijen vruchtbare samenwerking en hoe een samenwerking er daadwerkelijk uitziet.
Om een maatschappelijk verantwoord merk van de toekomst te zijn, kan het leren opbouwen van succesvolle samenwerkingen met uw belangrijkste partners uw bedrijf, en belangrijker nog, uw sector helpen om die grotere, allesomvattende verandering te bewerkstelligen.
De belangrijkste onderwerpen die tijdens deze webinar aan bod komen, zijn:

- Hoe een succesvolle samenwerking eruit ziet om echte waarde te creëren voor uw
merk en reputatie
- Hoe merken en derden praktisch samenwerken om groei te genereren.
- Creatieve manieren om voor beide partijen vruchtbare samenwerkingen te ontwikkelen die
zorgen voor effectieve betrokkenheid van de belanghebbenden
- Hoe gaat men om met ngo-verwachtingen - vriend of vijand?

Meld u hier gratis aan [http://events.ethicalcorp.com/rbs/webinar ]
De webinar is onderdeel van het grotere debat over maatschappelijk verantwoord ondernemen, met als doel een bijdrage te leveren aan die grotere positieve verandering voor consumenten, tijdens de top van Ethical Corporation over maatschappelijk verantwoord ondernemen: http://www.ethicalcorp/rbs

Krina Amin
Strategiemanager