Rolta betreedt Turkije met haar vlaggenschip Rolta OneView® Enterprise Suite; iTelligence Turkey aangewezen als geautoriseerde distributiepartner

MUMBAI, November 17, 2015 /PRNewswire/ --

Rolta heeft vandaag aangekondigd dat het iTelligence Turkey - Elsys Bilgi Sistemleri A.S. heeft aangewezen als haar erkende distributeur in Turkije om haar bereik in deze snelgroeiende markt uit te breiden. iTelligence Turkey zal de oplossingen van Rolta promoten, waaronder BI en Big Data Analytics, met een speciale focus op de vlaggenschip Rolta OneView(TM) Enterprise Suite. Dit pakket integreert op unieke wijze IT- en OT-systemen om volledige 'out-of-the-box' BI en analyses te leveren met meer dan 3000 voorgebouwde KPI's die specifiek ontwikkeld zijn voor onder meer de volgende verticale bedrijfstakken: olie & gas, petrochemie, chemie en nutsvoorzieningen. Met meer dan 200 ingebouwde sectorspecifieke bedrijfswaardescenario's voor elke verticale bedrijfstak, maakt de oplossing realtime, voorspellende en prescriptieve analyses eenvoudiger om zo een waaier aan bedrijfshervormende programma's zoals het optimaliseren van processen, algemene effectiviteit van apparatuur, samengesteld risicobeheer, enz. in kaart te brengen door functieoverschrijdende zichtbaarheid en bewustzijn van de situatie te bieden.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121023/570667 )

iTelligence Turkey is een toonaangevend IT-adviesbedrijf en -dienstverlener, de top SAP-reseller en SAP HANA-partner in Turkije en een van de top Platinum Partners van SAP wereldwijd. Het is onderdeel van de iTelligence NTT Data Business Solutions-organisatie die meer dan 4500 professionals over de hele wereld in dienst heeft.
Aan het woord is dhr. K.K. Singh, voorzitter en Managing Director van Rolta: "We zijn erg verheugd om iTelligence Turkey te benoemen als onze erkende distributeur om de snelgroeiende Turkse markt te betreden. Dit is opnieuw een stap in de uitvoering van onze strategie om uit te breiden naar onaangeboorde opkomende wereldwijde markten via strategische partnerschappen."
Dhr. Savas Kombam, President en CEO van iTelligence Turkey, verklaarde: "Activa-intensieve industrieën zijn op zoek naar voorgebouwde sectorspecifieke technologische oplossingen voor het bevorderen van de operationele excellentie.  We hebben ontdekt dat Rolta
 OneView(TM) een ​​unieke voorgebouwde, door OT-IT aangedreven operationele analyseoplossing is met een snel ROI en een korte implementatietijd. In samenwerking met Rolta zien we ernaar uit om tegemoet te komen aan de aanzienlijke behoefte aan dergelijke oplossingen in onze markt."
Over Rolta: Rolta is een toonaangevende leverancier van innovatieve IP-geleide IT-oplossingen voor veel verticale bedrijfstakken, waaronder federale en staatsoverheden, defensie/binnenlandse veiligheid, nutsbedrijven, olie en gas, petrochemie, financiële dienstverlening, fabricage, kleinhandel en gezondheidszorg. Rolta staat bekend om haar uitgebreide portfolio van inheemse oplossingen op basis van in het veld bewezen Rolta IP, op maat gemaakt voor de Indiase defensie/binnenlandse veiligheid. Door een unieke combinatie van expertise op IT-, engineering- en geospatiaal gebied ontwikkelt Rolta buitengewone IP-gebaseerde 'cloud-ready' oplossingen om haar klanten wereldwijd in staat te stellen de kracht van BI, Big Data-analyse en IT-OT Fusion gemakkelijk te exploiteren.  Rolta is een multinationale organisatie met hoofdkantoor in India. De onderneming is actief vanuit meer dan
40 vestigingen over de hele wereld en heeft projecten uitgevoerd in meer dan 45 landen. De aandelen van Rolta zijn genoteerd op de BSE en NSE in India, de GDR's van de onderneming zijn genoteerd aan het Main Board van de Londense beurs. De 'Senior Notes' van de onderneming zijn genoteerd aan de beurs van Singapore.
Over iTelligence Turkey: iTelligence Turkey is sinds 2000 een van de toonaangevende full service leveranciers van SAP-oplossingen. Met in totaal 415 medewerkers heeft het bedrijf ondersteuning en diensten verleend aan meer dan 280 klanten uit 19 verschillende branches. Als een vaak bekroonde SAP Platinum-partner heeft iTelligence Turkey meer dan 450 projecten uitgevoerd in 50 landen. De diensten van het bedrijf ter ondersteuning van SAP-oplossingen variëren van consulting en licentiëring, tot applicatiebeheerdiensten.

Voor meer informatie: ga naar http://www.rolta.com of neem contact op met:
Hiranya Ashar
JMD & Group CFO