Verwenweekend voor 120 gezinnen met kinderen met beperking

Grootste verwenevent van Europa viert 10-jarig bestaan
Jubileumweekend voor kinderen met beperking

Dit jaar bestaat het VerwenEvent 10 jaar en dat wordt groots gevierd. In het weekend van 20 t/m 22 november verblijven maar liefst 700 mensen geheel kosteloos in recreatiepark 'Prinsenmeer' in Asten. Op vrijdagavond wordt het event officieel geopend door Wim van de Donk, Commissaris van de Koning Noord-Brabant, Theo Bovens, Commissaris van de Koning Limburg en Harry van Raaij, oud-voorzitter van PSV.

Het grootste Verwenweekend van Europa vindt jaarlijks plaats in Vakantiepark Oostappen Prinsenmeer in Asten-Ommel, gelegen in natuurreservaat de Peel. Hiervoor worden 120 gezinnen uitgenodigd met kinderen met een beperking om een weekend lang geheel kosteloos te verblijven in een chalet of bungalow. Initiator Theo van Mullekom: "Het Verwenweekend is bedoeld om de ouders van gezinnen met een kind met een beperking te ontlasten. De gezinnen worden compleet verwend en verrast met allerlei leuke activiteiten, optredens en lekker eten en drinken. Ouders en kinderen kunnen samen zorgeloos genieten en ervaringen met elkaar delen."

Jubileumjaar
Dit jaar viert het VerwenEvent haar tienjarig bestaan. Om dit heugelijke feit te vieren wordt het weekend feestelijk geopend door zowel de Commissaris van de Koning uit Noord-Brabant als uit Limburg, de heren Wim van de Donk en Theo Bovens, samen met de oud-voorzitter van PSV Harry van Raaij. Dit officiële moment vindt plaats om 19.00 uur.

YouTube-link: http://www.verwenevent.nl/verwenevent-2012
Link website: http://www.verwenevent.nl/

Wij nodigen u uit om de officiële opening op 20 september bij te wonen. Als u van de uitnodiging gebruik maakt, wilt u dit dan vooraf kenbaar maken bij Theo van Mullekom: 0492 - 538728 of 06 - 48040561. Ook voor meer informatie kunt u bij hem terecht of kijk op: www.VerwenEvent.nl

Stichting Verwenevent