Tekorten Blijven Bij Michter's

LOUISVILLE, Kentucky, 10 november 2015 /PRNewswire/ -- Michter's Distillery streeft naar het aanbieden van dranken zodanig dat whiskydrinkers over de hele wereld van de producten kunnen genieten. Gezien de vraag hebben wij echter een bestemming moeten geven aan onze lijn van US*1 whisky's. De Michter's US*1 Sour Mash Whiskey zal voor de rest van 2015 uit voorraad zijn. Tot volgend jaar worden er geen kisten meer verscheept vanuit de distilleerderij naar distributeurs in de VS of het buitenland. Wij weten dat we hiermee onze trouwe klanten teleurstellen, maar onthoud dat dit slechts tijdelijk is. Vanaf 2016 zullen wij de US*1 Sour Mash weer in voorraad hebben.

Foto - http://photos.prnewswire.com/prnh/20151106/284872 [http://photos.prnewswire.com/prnh/20151106/284872]

US*1 Sour Mash Whiskey wordt geproduceerd volgens het traditionele sour mash (zuurbeslag) proces, waarbij een kleine hoeveelheid vergist beslag wordt gebruikt als starter voor de fermentatie van nieuw beslag. Dit product wordt gebotteld bij 86 proof, dezelfde sterkte als de populaire Michter's Sour Mash uit de jaren '70 van de vorige eeuw.

Contact: Joseph J. Magliocco+1 502-774-2300 x580 jmagliocco@michters.com [mailto:jmagliocco@michters.com]

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151106/284872

Michter's Distillery