Wie wordt Nestor van het Jaar 2015?

Wie is voor senioren het meest aansprekend en inspirerend? Binnenkort weten we het, want vandaag start de Nestor van het Jaar-verkiezing van de Unie KBO, de grootse seniorenorganisatie van Nederland.

Onder een Nestor verstaan de leden van de KBO iemand die zich sterk maakt voor ouderen in Nederland, die klaarstaat voor anderen met wijze raad en die een voorbeeldfunctie heeft. De leden dragen zelf kandidaten aan voor de stemlijst, van Johan Cruijff tot Gerdi Verbeet en van Erik Scherder tot Hanneke Groenteman. De stemlijst verschijnt in het novembernummer van het magazine Nestor van de Unie KBO.

Digitaal stemmen kan op de website van de Unie KBO: www.kbo.nl/nestor2015

Eerder wonnen Jan Slagter, Erica Terpstra en Hannie van Leeuwen het bronzen Nestor-uiltje van kunstenaar Frans van Straaten. De uitslag wordt begin januari 2016 feestelijk bekend gemaakt.

Geplaatst in:

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met persvoorlichter Arno Heltzel van de Unie KBO, telefoon 073 - 6123475, mobiel 06 - 51295294

De Unie KBO is met ruim 190.000 leden de grootste, onafhankelijke seniorenorganisatie van Nederland. De Unie KBO komt op voor de belangen van senioren, met name op het terrein van zorg, welzijn, inkomen en koopkracht. Daarnaast biedt de Unie KBO haar leden diverse diensten, services en voordelen aan. Kijk voor meer informatie over de Unie KBO op www.kbo.nl

Unie KBO, met ruim 190.000 leden de grootste, onafhankelijke seniorenorganisatie

'sHertogenbosch