Muzikale momenten in de douche - met Aquatunes

DÜSSELDORF, Duitsland, November 6, 2015 /PRNewswire/ --

Douchen is nu nog leuker geworden dankzij de nieuwe Aquatunes Bluetooth speaker van GROHE en Philips. Premium badkamerdesign gecombineerd met uitstekende geluidskwaliteit. Aquatunes zorgt voor een muzikale ervaring onder de douche.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151028/281596 )

Aquatunes is simpel maar geniaal. Druk op de Bluetooth knop van de Aquatunes om verbinding te maken met je smartphone of tablet en het genieten kan beginnen. De speaker heeft een bereik van 10 meter waardoor   je Bluetooth smartphone of tablet op een veilige afstand kan liggen waar deze droog blijft.

De speaker is stof- en waterdicht en kan daarom in de douche gebruikt worden. Aquatunes past op alle glijstangen met een diameter van 20-25 mm. De ingebouwde oplaadbare batterij biedt maar liefst 8 uur speeltijd, genoeg voor tal van ontspannende en verkwikkende douchebeurten voordat hij weer moet worden opgeladen.

Met de waterbestendige oplader kun je de speaker gewoon meenemen naar de wastafel om hem op te laden. Uiteraard kun je naar je favoriete muziek blijven luisteren, terwijl de speaker oplaadt. Het design van de oplader, uitgevoerd in glanzend Moon White, sluit naadloos aan bij de speaker. Het ontwerp van de speaker is geïnspireerd op zowel de laatste trends in consumentenelektronica als een van de meest populaire GROHE handdouches.

Het gebruik van Aquatunes kan bijna niet eenvoudiger. De bediening bestaat uit een aan/uit knop, volumeregeling, een Bluetooth knop om te streamen naar Bluetooth apparaten en een knop om het vorige of volgende nummer af te spelen. Twee LED lampjes tonen de Bluetooth-status en de batterijstatus.

GROHE premium design gecombineerd met Philips geluidstechniek. Twee grote merken bundelen hun krachten met als resultaat een zeer inovatieve

speaker voor onder de douche: Aquatunes.

GROHE

Feldmühleplatz 15, 40545 Düsseldorf, Duitsland, Telefoon: +49 (0)211 9130-3000, http://www.grohe.com

Contactpersoon Nederland
Marlies Osinga