Agenda BAVA Palmer Capital Russian Midcap Fund N.V.

Agenda voor de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) van Palmer Capital Russian Midcap Fund N.V. (RMF of Fonds), te houden op 16 december 2015 om 13:00 uur in Hotel De Cantharel te Apeldoorn.

AGENDA:

1. Opening en mededelingen.

2. Transitie RMF naar Luxemburgs UCITS Fonds. [stempunt].

LFPartners Investment Funds (LFP) is het verkrijgende fonds. De transitie naar LFP bevat een aantal elementen. Het aannemen van het voorstel betekent dat al deze elementen zijn aangenomen en dat de transitie zal worden geïmplementeerd, mits het voorstel voor eenzelfde transitie van Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V. (EEEF) ook door de aandeelhoudersvergadering van EEEF wordt goedgekeurd.

3. Ontbinding en vereffening RMF [stempunt].

Dit agendapunt ziet op de situatie dat de transitie genoemd sub 2. niet plaatsvindt.
Dit is het geval indien (A) het voorstel sub 2. niet wordt aangenomen of (B) het voorstel sub 2. wordt aangenomen, maar de aandeelhoudersvergadering van EEEF niet instemt met de transitie naar LFP.

4. Rondvraag.

5. Sluiting.

Voor meer informatie:
Palmer Capital Fondsenbeheer B.V.
Tel: 0570‐665860
E‐mail: info@palmercapital.eu

Palmer Capital Russian Midcap Fund N.V. belegt in aandelen in Rusland. Aandelen van het fonds (ISIN code NL 0006033219) zijn dagelijks verhandelbaar via NYSE Euronext Amsterdam als open-end beleggingsfonds.

PALMER CAPITAL NEDERLAND N.V.

Deventer