Agenda BAVA Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V.

Agenda voor de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) van Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V. (EEEF of Fonds), te houden op 16 december 2015 om 11:00 uur in Hotel De Cantharel te Apeldoorn.

AGENDA:

1. Opening en mededelingen.

2. Transitie EEEF naar Luxemburgs UCITS Fonds. [stempunt].

LFPartners Investment Funds (LFP) is het verkrijgende fonds. De transitie naar LFP bevat een aantal elementen. Het aannemen van het voorstel betekent dat al deze elementen zijn aangenomen en dat de transitie zal worden geïmplementeerd, mits het voorstel voor eenzelfde transitie van Palmer Capital Russian Midcap Fund N.V. (RMF) ook door de aandeelhoudersvergadering van RMF wordt goedgekeurd.

3. Ontbinding en vereffening EEEF [stempunt].

Dit agendapunt ziet op de situatie dat de transitie genoemd sub 2. niet plaatsvindt.
Dit is het geval indien (A) het voorstel sub 2. niet wordt aangenomen of (B) het voorstel sub 2. wordt aangenomen, maar de aandeelhoudersvergadering van RMF niet instemt met de transitie naar LFP.

4. Rondvraag.

5. Sluiting.

Voor meer informatie:
Palmer Capital Fondsenbeheer B.V.
Tel: 0570‐665860
E‐mail: info@palmercapital.eu

Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V. belegt in aandelen in Midden en Oost Europa. Aandelen van het fonds (ISIN code NL0000287282) zijn dagelijks verhandelbaar via NYSE Euronext Amsterdam als open-end beleggingsfonds.

PALMER CAPITAL NEDERLAND N.V.

Deventer