Palmer Capital schort handel in aandelenfondsen in aanloop BAVA op

De handel in Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V. (EEEF) en Palmer Capital Russian Midcap Fund N.V. (RMF) wordt per direct in de aanloop naar twee Buitengewone Algemene Vergaderingen van Aandeelhouders (BAVA) van 16 december 2015 opgeschort. Er worden tenminste tot het moment van de BAVA geen aandelen meer ingekocht en/of uitgegeven.

Op de BAVA van EEEF en RMF wordt aan de aandeelhouders de keuze voorgelegd of zij over willen gaan in een nieuw opgericht Luxemburg UCITS fonds of dat zij kiezen voor een gecontroleerde materiële liquidatie over een termijn van maximaal 13 maanden.

In de oproep en toelichting op de agenda voor de BAVA vindt u meer informatie ten aanzien van de twee mogelijke keuzes.

Voor meer informatie:
Palmer Capital Fondsenbeheer B.V.
Tel: 0570‐665860
E‐mail: info@palmercapital.eu

Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V. belegt in aandelen in Midden en Oost Europa. Aandelen van het fonds (ISIN code NL0000287282) zijn dagelijks verhandelbaar via NYSE Euronext Amsterdam als open-end beleggingsfonds.

Palmer Capital Russian Midcap Fund N.V. belegt in aandelen in Rusland. Aandelen van het fonds (ISIN code NL 0006033219) zijn dagelijks verhandelbaar via NYSE Euronext Amsterdam als open-end beleggingsfonds.

PALMER CAPITAL NEDERLAND N.V.

Deventer