Juridisch Loket weer vaker open

Vanaf 2 november wordt het Juridisch Loket in Heerlen weer vaker geopend. Eerder dit jaar moest het Juridisch Loket zijn openingstijden drastisch beperken. Met extra middelen wordt de openingstijd nu verruimd van een naar twee dagdelen in de week.

Hoewel het Juridisch Loket voornamelijk juridische vragen via de telefoon beantwoordt, kun je voor juridisch advies nu ook weer iets vaker langs gaan bij het Juridisch Loket.

Directeur Jan Albert Waal: "Het advies in de vestiging van het Juridisch Loket is speciaal bedoeld voor wie echt niet kan bellen. Voor alle andere klanten blijft ons nummer 0900-8020 de meest makkelijke manier om antwoord te krijgen op hun juridische vraag."

Het advies in de vestiging is speciaal bedoeld voor kwetsbare rechtzoekenden, voor wie telefonisch contact door persoonlijke omstandigheden of door kostenoverwegingen een te hoge drempel is. Wie het echt nodig heeft, heeft nu meer mogelijkheden om binnen te lopen voor gratis juridisch advies. De vestiging in Heerlen is geopend op dinsdag van 14:00 - 16:00 uur en op vrijdag van 9:00 - 11:00 uur.

Het Juridisch Loket