Directiewisseling ROB-net

Per 15 oktober is drs. Raymond Grether MIM (58) aangesteld als directeur a.i. bij Vereniging ROB. Hij volgt hiermee Operationeel Directeur Roelof Vogelzang (55) op, die de vereniging per 31 december, in goed overleg, zal verlaten.

Tegelijk met de benoeming zal de samenwerking met het ontwikkelteam en RDC inMotiv in een aangepaste vorm worden voortgezet. Het ontwikkelteam verzorgt de ontwikkeling en het onderhoud van het ROB-Netsysteem. RDC inMotiv verzorgt de hosting van het systeem en de support voor de gebruikers. Hierover worden in de komende periode nog nadere afspraken gemaakt.

ROB-Net is een branche communicatie systeem, dat wordt geëxploiteerd door Vereniging ROB. Het systeem ondersteunt leasemaatschappijen en hun toeleveranciers op het gebied van Reparatie, Onderhoud en Banden en het daaraan gerelateerd vervangend vervoer bij de efficiënte administratieve afwikkeling van hun onderlinge transacties. Bijna 60 leasemaatschappijen en 4.650 leveranciers van ROB/VV maken hier gebruik van. Het systeem bevat ca. 600.000 voertuigen en verwerkt jaarlijks ca. 2,6 miljoen werkopdrachten en facturen.

Geplaatst in:

Raymond Grether