Diebold rapporteert financiële resultaten derde kwartaal 2015

NORTH CANTON, Ohio, 29 oktober, 2015 /PRNewswire/ -- Diebold, Incorporated , rapporteerde vandaag haar financiële resultaten voor het derde kwartaal van 2015. Een compleet persbericht met volledige tekst, samen met andere uitgegeven documenten over inkomsten, vindt u onder Investeerderrelaties op de website van Diebold, via de volgende link:

http://www.diebold.com/earnings [http://www.diebold.com/earnings]

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO [http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO]

Zoals eerder aangekondigd zullen Andy W. Mattes, president en CEO van Diebold, en Christopher A. Chapman, senior vice president en CFO, vandaag om 8.30 's ochtends (ET) de financiële prestaties van het bedrijf tijdens een conference call bespreken. Zowel de presentatie als toegang tot deze conference call zijn beschikbaar via http://www.diebold.com/earnings [http://www.diebold.com/earnings]. Op de website van Diebold, onder Investeerderrelaties, zal gedurende drie maanden na de conference call een kopie van dit gesprek beschikbaar zijn.

(Let op: als er geen nieuwe webpagina wordt geopend wanneer u op de bovenstaande links klikt, knip en plak dan de bovenstaande URL in de adresbalk van uw browser.)

Over DieboldDiebold, Incorporated levert de technologie, software en dienstverlening waarmee mensen over de hele wereld met hun geld verbonden blijven - door op een eenvoudige, veilige en efficiënte wijze een brug te slaan tussen de fysieke en digitale werelden van geld. Sinds de oprichting in 1859 heeft Diebold zich ontwikkeld tot een toonaangevende leverancier van uitzonderlijke, self-service innovatie, veiligheid en dienstverlening voor financiële en commerciële markten, retailmarkten en andere markten.

Diebold heeft wereldwijd ongeveer 16.000 medewerkers en heeft haar hoofdkantoor dichtbij Canton, Ohio, VS. Bezoek Diebold op www.diebold.com [http://www.diebold.com/] of op Twitter: http://twitter.com/DieboldInc [http://twitter.com/DieboldInc].

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20080725/DIEBOLDLOGO

Diebold, Incorporated

CONTACT: CONTACTPERSOON: Mediarelaties, Mike Jacobsen, APR,+1-330-490-3796, michael.jacobsen@diebold.com, of Investeerderrelaties,Steve Virostek, +1-330-490-6319, stephen.virostek@diebold.com

Web site: http://www.diebold.com/