Grolsch Dagvers Pilsner nu landelijk verkrijgbaar

Vanaf morgen wordt Grolsch Dagvers Pilsner - het vers gebrouwen bier dat rechtstreeks uit de lagertank komt - geschonken in een selectief aantal Nederlandse horecagelegenheden. Ter ere van het 400-jarig jubileum van Grolsch werd het bijzondere bier afgelopen weekend voor het eerst buiten de brouwerijpoorten geschonken tijdens de Slag om Grolle - een historisch spektakel dat zich afspeelt in het Groenlo anno 1627 - de geboortestad van Grolsch. Hier was het unieke bier een doorslaand succes. Vanaf morgen kunnen bierliefhebbers in het gehele land ook eenmalig genieten van de pure smaak van Grolsch Dagvers Pilsner.

Kijk voor een overzicht van horecagelegenheden waar Dagvers Pilsner wordt geschonken op: www.grolsch.nl/dagvers.

Vers karakter, volle smaak
Grolsch Dagvers Pilsner is de ongefilterde variant van Grolsch Premium Pilsner en komt rechtstreeks uit de lagertank. Door het verse karakter en de natuurlijke troebeling kent Grolsch Dagvers Pilsner een ongekend volle smaak: puur, soepel en zacht. Dit speciale bier is beperkt houdbaar - mits gekoeld bewaard. Voorheen was Grolsch Dagvers Pilsner enkel voorbehouden aan de Grolsch meesterbrouwers, speciaal ter gelegenheid van het 400-jarig jubileum van Grolsch is het bier nu ook verkrijgbaar buiten de brouwerijpoorten. Grolsch Dagvers Pilsner is een niet te missen kans voor heel bierliefhebbend Nederland om kennis te maken met pilsner in zijn meest pure vorm. Het bier is vanaf vrijdag 30 oktober in beperkte oplage slechts eenmalig verkrijgbaar bij een aantal door Grolsch geselecteerde horecagelegenheden in het land.

Voor meer informatie en/of aanvullend beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:
Weber Shandwick Nederland
Sanne Bogers
sbogers@webershandwick.com

Marieke Guit
mguit@webershandwick.com
www.grolsch.nl
www.werkenbijgrolsch.nl

Over Grolsch
Koninklijke Grolsch N.V. is een onderneming met een historie die teruggaat tot het jaar 1615. Grolsch behoort daarmee tot één van de oudste en meest succesvolle brouwerijen van Nederland. Grolsch is actief op zowel de Nederlandse- als een groot aantal internationale drankenmarkten. Wereldwijd kent Grolsch een premium positionering, waarbij de unieke Grolsch waarden als onderscheidende smaak, topkwaliteit, traditie, aspiratie, authenticiteit en samen genieten centraal staan. Sinds 2004 is Grolsch gevestigd in een modern brouwerijcomplex in Enschede. Sinds 12 februari 2008 is Grolsch een dochteronderneming van SABMiller plc.

Koninklijke Grolsch NV

Enschede