Managementwisseling bij Sandd

Sandd en CEO Haico Meijerink hebben besloten hun samenwerking niet verder te continueren wegens een verschil van inzicht over het te voeren strategisch beleid.

De Raad van Commissarissen van Sandd dankt Haico voor zijn inzet van de afgelopen vier jaar waarbij het is gelukt om het bedrijf verder te professionaliseren in de moeilijke postmarkt. RvC voorzitter Ronald van de Laar neemt vooralsnog tijdelijk de functie van CEO op zich.

Tegelijkertijd wordt het directieteam versterkt met Marcel Winkelman die de functie van CCO zal invullen. Marcel is een routinier in de postmarkt en heeft onder andere managementfuncties vervuld bij Netwerk VSP en Euro Mail.

Over Sandd
Dé postbezorger van zakelijk Nederland verbindt haar klanten door met slimme logistieke oplossingen producten en informatie te verbeteren en bezorgen waardoor zij meer bereiken. Het betreft geadresseerde post, zoals magazines, direct mail en bankafschriften. Sandd innoveert met vernieuwende diensten op het gebied van adresanalyses, doelgroepselecties en online printservices. Sandd (www.sandd.nl) bestaat sinds 2001 en heeft met 750 miljoen poststukken een marktaandeel van ruim 22%.

Sandd
Contactpersoon: Marlene van Winden