Belangrijke technologieën, trends en nieuwe voertuigen in de autobranche zorgen voor nieuws bij de Los Angeles Auto Show Press & Trade Days van 2015

Bijna 30 persconferenties, 50 voertuigintroducties en tientallen technologische innovaties worden op 17, 18 & 19 november getoond



LOS ANGELES, 21 oktober 2015 /PRNewswire/ -- De organisatoren van de Los Angeles Auto Show [http://laautoshow.com/] (LA Auto Show(®)) en Connected Car Expo kondigden vandaag aan dat de hoogtepunten van de Press & Trade Days van dit jaar zullen bestaan uit 50 voertuigintroducties, belangrijke zakelijke aankondigingen en technologische doorbraken die de toekomst van de branche zullen vormgeven. Naar verwachting zullen 20.000 belangrijke spelers uit de autobranche en technische industrie op 17, 18 & 19 november, in Los Angeles bijeenkomen, waaronder 4500 media uit 60 landen.

Dit jaar komt het allerlaatste nieuws niet alleen van de autofabrikanten, maar ook van de autotechnische bedrijven, naarmate de twee branches blijven samenwerken en samenkomen.

Enkele van de vele wereldwijde voertuigpremières van de show zijn de nieuw ontworpen LaCrosse van Buick, de nieuwe Range Rover Evoque Convertible van Land Rover, en de nieuwe Nissan Sentra 2016. Daarnaast zal Mitsubishi Motors de 2016 Outlander Sport onthullen, met de nieuwe ontwerptaal Dynamic Shield van het bedrijf, samen met de nieuw ontworpen 2017 Mirage. Porsche verzorgt de wereldwijde introductie van de Cayman GT4 Clubsport raceauto, ontworpen voor meerdere raceseries in Noord-Amerika. En Scion wil niet onderdoen, en zal daarom een conceptauto introduceren, die de nieuwe ontwerprichting van het bedrijf voor een uitgesproken auto-ontwerp laat zien.

Overige voertuigdebuten zijn de QX30 crossover van Infiniti, de Elantra van Hyundai, de volgende generatie Sportage van Kia en de eerste performance-SUV van Jaguar, de F-PACE. Elio Motors, Fiat, Ford Motor Company, Mazda, Mercedes-Benz, Subaru, Volvo en Volkswagen houden hun debuutplanning geheim tot vlak voor de opening van de show. Autofabrikanten die Noord-Amerikaanse onthullingen zullen presenteren zijn onder andere Alfa Romeo, Audi, BMW en MINI.

De voertuigdebuten van dit jaar zullen productie- en conceptvoertuigen zijn die de steeds groeiende categorieën luxe, prestatie, en lage- en nulemissie vertegenwoordigen. De voertuigen variëren van speciale SUV's en ultraluxe sedans tot nieuwe compacte voertuigen en nulemissie productie- en prototypes.

Naast het voertuigdebuut zullen verschillende bedrijven belangrijke aankondigingen doen aangaande alternatieve brandstofstrategieën, technologische partnerschappen, nieuwe producten en vernieuwende technologieën die een bijdrage zullen leveren aan de vormgeving van de auto-industrie. Tot op heden hebben onder andere de volgende bedrijven aangekondigd technologisch nieuws te zullen brengen: Volvo, Hyundai, Quanergy Systems, OpenCar en KPMG, om er maar een paar te noemen.

"Het nieuws van dit jaar komt uit meerdere bronnen en het is fascinerend om de dramatische en snelle veranderingen te zien die de auto-industrie transformeren", zei de President van de LA Auto Show, Lisa Kaz. "Met alle nieuwe mogelijkheden die naar voren komen in de auto-industrie, verwachten wij dat het evenement dit jaar een van de meest interessante tot nu toe zal zijn."

Voor het derde achtereenvolgende jaar zal de Connected Car Expo (CCE) van de LA Auto Show op 17 november beginnen met de Press & Trade Days. Deze openingsdag zal gaan over de samenkomst van technologie en de auto, en het zal zo ongeveer het gehele JW Marriott bij het naastgelegen L.A. Live entertainment complex in beslag nemen, De Connected Car Expo heeft 40 exposanten en sponsoren, een hele dag met presentaties, nieuwsaankondigingen en netwerkmogelijkheden.

De twee overige Press & Trade-dagen zullen gehouden worden in het Los Angeles Convention Center (18 & 19 november), ondersteund door belangrijke sponsoren Autotrader, Pirelli en State Farm.

De registratie voor de Show is nu geopend. Exposanten en deelnemers aan de CCE met een driedaagse pas zullen de voertuigdebuten van dit jaar kunnen zien, en zij hebben toegang tot een volledig nieuwe CCE netwerk-bestemming in het congrescentrum.

Ga voor meer informatie naar www.ConnectedCarExpo.com [http://www.connectedcarexpo.com/] en www.LAAutoShow.com [http://www.laautoshow.com/].

Over de Los Angeles Auto Show en Connected Car Expo De Los Angeles Auto Show (LA Auto Show®) werd opgericht in 1907 en is ieder jaar de eerste grote Noord-Amerikaanse autoshow. De Press & Trade Days van 2015 van de show beginnen op 17 november met de Connected Car Expo (CCE) in het JW Marriott bij L.A. Live, gevolgd door de introductie van nieuwe voertuigen bij de LA Auto Show en pers- en handelsevenementen in het Los Angeles Convention Center op 18 en 19 november. De LA Auto Show is van 20 t/m 29 november geopend voor het publiek. De derde jaarlijkse CCE brengt professionals uit de autobranche en technologie bijeen om ontwikkelingen te stimuleren en relaties te creëren in de connected car-industrie, waardoor deelnemers toegang krijgen tot belangrijke spelers en topmedia, die de toekomst van de automobiliteit vormgeven. Op de CCE-conferentie worden de regels voor de wijze waarop auto's worden geproduceerd, verkocht, onderhouden en in eigendom gehouden veranderd, en het scenario wordt hier geschreven. De CCE wordt de "Best Car Tech/connected Car Trade Show" genoemd door AUTO Connected Car News. Op CCE doet de autobranche echt zaken, worden toonaangevende producten onthuld en strategische aankondigingen gedaan aan media van over de hele wereld. LA Auto Show wordt ondersteund door de Greater L.A. New Car Dealer Association en wordt uitgevoerd door ANSA Productions. Voor het laatste shownieuws en informatie volgt u LA Auto Show via Twitter at twitter.com/LAAutoShow [https://twitter.com/LAAutoShow] of via Facebook op facebook.com/LosAngelesAutoShow [https://www.facebook.com/LosAngelesAutoShow] en u schrijft u in voor mededelingen op www.LAAutoShow.com [http://www.laautoshow.com/]. Ga voor meer informatie over CCE naar http://connectedcarexpo.com/ [http://connectedcarexpo.com/].

Contactpersonen media: Breanna Buhr/Sanaz MarbleyJMPR Public Relations, Inc.(818) 992-4353bbuhr@jmprpublicrelations.com [mailto:bbuhr@jmprpublicrelations.com] smarbley@jmprpublicrelations.com [mailto:smarbley@jmprpublicrelations.com]


Los Angeles Auto Show


Web site: http://www.laautoshow.com/

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234