SAVO lanceert activiteiten in Londen ter ondersteuning van Europese gebruikers

CHICAGO, 19 oktober 2015 /PRNewswire/ -- SAVO Group, de toonaangevende leverancier van bedrijfswaardige verkoopoplossingen, kondigde de uitbreiding van lokale activiteiten aan naar Londen, Engeland. Het Britse kantoor van SAVO Group zal begin januari 2016 volledig operationeel zijn. SAVO Group opent haar eerste Europese kantoor voor een betere ondersteuning van de groeiende groep klanten in Europa die nu al gebruik maken van SAVO. SAVO Group heeft een sterke aanwezigheid in Europa als gevolg van de meertalige ondersteuning, en de ondersteuning voor internationale activiteiten. Met het verkoopplatform van SAVO kunnen verkopers snel en eenvoudig de beste inzichten en antwoorden geven voor de dynamische behoeften van hun klanten.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150827/261749LOGO [http://photos.prnewswire.com/prnh/20150827/261749LOGO]

"Meer dan de helft van onze klanten zijn multinationale organisaties die verkoopstrategieën wereldwijd aandrijven, niet alleen op het niveau van de afdeling of regio", zei Jason Liu, CEO van SAVO Group. "SAVO helpt hen om de consistentie in de verkooppraktijk en best practices binnen hun Europese activiteiten door middel van het SAVO-platform aan te drijven. Wij zijn blij dat wij hen lokaal kunnen ondersteunen en zetten ons in voor een blijvende ondersteuning van hun doorlopend succes."

Het Britse kantoor zal geleid worden door een veteraan van SAVO, Jason Keever, die het groeiende aantal wereldwijde en Europese klanten zal overzien. Deze klanten werken aan een snellere verkoopcyclus en het sluiten van meer deals door middel van de inzet van een platform voor verkoopstrategieën.

"De initiatieven voor omzetgroei van onze klant blijven niet beperkt tot één geografisch gebied, en deze klant vraagt om oplossingen en partnerschappen die wereldwijd ingezet kunnen worden. Doordat wij in de Europese regio aanwezig zijn en direct met de klant kunnen communiceren, kunnen wij directer contact maken met de initiatieven voor groei van onze klanten en de verkoopstrategieën die onze klanten beginnen in te zetten", zei Jason Keever, UK Country Manager, SAVO Group.

Samen met de lancering van de activiteiten in Londen van de SAVO Group zal SAVO op 19 en 20 oktober als Gold-sponsor deelnemen aan de SiriusDecisions 2015 Summit Europe, in het Park Plaza Westminster Bridge in London.

Over SAVO

SAVO is toonaangevend in de markt voor verkoopstrategieën, en loopt sinds de oprichting in 1999 voorop in deze 'sales enablement'- branche. Het platform voor verkoopstrategieën van SAVO drijft een groot aantal verkoopcapaciteiten aan, waaronder beschrijvende content, geleide verkoop, en tools voor de betrokkenheid van de klant, waarmee verkoopresultaten betrouwbaarder worden gemaakt. Kom meer te weten over de wijze waarop meer dan 600.000 sales- en marketingprofessionals vandaag de dag gebruik maken van SAVO, op www.savogroup.com [http://www.savogroup.com/].

Contactpersoon:Kelly S. DotsonSAVOE-mail: Kelly.dotson@savogroup.com [mailto:Kelly.dotson@savogroup.com] Telefoon: +1 312-256-2167

Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150827/261749LOGO

The SAVO Group