Winnares Roemeense 'Idols' zet voet aan Nederlandse bodem

Roemeense superster naar Diemen
Winnares Roemeense 'Idols' zet voet aan Nederlandse bodem

Natuurtalent Elena Hasna verpletterde in 2012 iedereen met haar gouden stem door in de TV Show 'Next Star' alle concurrenten om ver te blazen. Moeiteloos zong zij nummers van Celine Dion, Whitney Houston en Lara Fabian en haar bereik kent geen enkele grens. Haar auditie debuut is op youtube meer dan 10 miljoen keer bekeken en de bewondering is alom:

Videolink:

De organisatie van 'The Next Generation in concert' is dan ook bijzonder verheugd om Elena op 7 november 2015 te mogen verwelkomen.

Naast de bijzondere Elena Hasna treden ook de zangeressen van Boney M en Pussycat op en zingen de leden van The Next Generation nummers van Diana Ross, Johnny Cash en Shirley Bassey.

Het concert vindt plaats in theater De Omval in Diemen om 20.00 uur.

Geplaatst in:

Heeft u nog vragen en/of wenst u meer informatie; bel dan met Henk van Maaren, 0031-650990011 of Eric Dikeb 031-651271231 of mail naar info@ejbn.nl.

www.thenextgeneration.one

InCredible Records Inc.