Walmart verlengt overeenkomst met Trace One voor Private Label PLM

BOSTON, October 15, 2015 /PRNewswire/ --

Retailer maakt gebruik van samenwerking in technologie om de ontwikkeling op het
gebied van private labels te ontwikkelen
Trace One [http://www.traceone.com ], leider op de wereldmarkt op het gebied van private brand product lifecycle management (PLM) solutions en  transparantie-software voor retailers, fabrikanten en leveranciers kondigde vandaag aan dat Walmart de overeenkomst met Trace One PLM heeft verlengd.
     (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151015/277259LOGO )

"Private Brand is de belangrijkste motor van onze groei, Trace One heeft ons voorzien van een systeem en de oplossing voor onze behoeften", aldus Jack Pestello, Senior Vice President Walmart Private Brands.
"We zijn verheugd en vereerd dat Walmart heeft besloten de relatie met Trace One te verlengen," zei Jerome Malavoy, CEO van Trace One. "Het is het ultieme bewijs voor de reikwijdte van ons platform en van de voordelen van onze oplossing. We zien uit naar voortzetting van ons succes met Walmart."
Informatie over Trace One vindt u op http://www.traceone.com.
Over Trace One
Trace One verbindt alle stakeholders in het netwerk van de toeleveringsketen om productinnovatie te versnellen en tegelijkertijd transparantie in de toeleveringsketen te creëren. Trace One heeft het grootste netwerk ter wereld op het gebied van private labelontwikkeling, met meer dan 20.000 bedrijven in 110 landen die zorgen voor de ontwikkeling van een jaarlijkse productbesteding van meer dan $300 miljard. Het bedrijf heeft vestigingen in Boston, Chicago, Parijs, Londen, São Paulo, Lissabon, Madrid en Düsseldorf.

CONTACTPERSOON:
Victoria Poor