Rechtszaak tegen importeur Pon en Volkswagen AG om waardevermindering

Stichting VolkswagenAudiclaim gaat kopstukken onder ede horen

Amsterdam, 14 oktober 2015

De Nederlandse stichting VolkswagenAudiclaim start een gerechtelijke procedure tegen Volkswagen AG in Duitsland, de Nederlandse importeur Pon en de afzonderlijke dealers. De stichting begint de procedure met de indiening van een verzoekschrift tot voorlopige getuigenverhoren bij de Rechtbank te Amsterdam.

Mr. Oscar van Oorschot, advocaat en voorzitter van de stichting:" Wij hebben gekozen voor een gerechtelijke procedure omdat het zaak is volledige duidelijkheid te verkrijgen over de feiten en dat kan het beste onder toezicht van een rechter."

Vanwege de start van de rechtszaak heeft de stichting vandaag ook voor Duitse deelnemers de inschrijving opengesteld via de Duitstalige website www.Volkswagenaudiclaim.de.

Over Stichting VolkswagenAudiclaim
Stichting VolkswagenAudiclaim zet zich in voor gedupeerden met een Volkswagen, Audi, Skoda of Seat die is uitgerust met software die uitstoot bij de emissietest manipuleert. Voorzitter van de stichting is advocaat Mr. Oscar van Oorschot. Secretaris en penningmeester is Mr. Pieter Lijesen. Advocaat van de stichting is Berth Brouwer van Fort Advocaten in Amsterdam.

Stichting VolkswagenAudiclaim