Jacco Potkamp nieuwe sales directeur Koninklijke Grolsch

Met ingang van 1 november 2015 wordt Jacco Potkamp de nieuwe sales directeur van Koninklijke Grolsch N.V. Jacco wordt verantwoordelijk voor alle verkoopactiviteiten van Grolsch in zowel het horeca- als retailkanaal en treedt tevens toe tot het directieteam van Grolsch.

Jacco heeft uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van marketing en verkoop. Vanwege zijn kennis van de Nederlandse FMCG-markt en zijn enorme inzet en gedrevenheid is hij de juiste man om te zorgen dat Grolsch verder gaat winnen in de Nederlandse markt.

Jacco Potkamp (48) begon zijn carrière in 1990 als Commercial Manager AA Drink bij United Soft Drinks in Nederland. Vervolgens heeft hij van 1999 tot 2011 diverse sales en marketing functies vervuld bij Coca-Cola Enterprises. Van 2011 tot 2014 was hij Sales Director bij Royal Friesland Campina. Sinds 2014 is hij Commercieel Directeur van PepsiCo Nederland.

Redactionele informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Koninklijke Grolsch N.V.
Afdeling Corporate Affairs
Helen ter Huurne
Corporatecommunications@grolsch.nl
www.grolsch.nl
www.koninklijkegrolsch.nl
www.werkenbijgrolsch.nl
@RoyalGrolsch

Over Grolsch
Koninklijke Grolsch N.V. is een onderneming met een historie die teruggaat tot het jaar 1615. Grolsch behoort daarmee tot één van de oudste en meest succesvolle brouwerijen van Nederland. Grolsch is actief op zowel de Nederlandse- als een groot aantal internationale drankenmarkten. Wereldwijd kent Grolsch een premium positionering, waarbij de unieke Grolsch waarden als onderscheidende smaak, topkwaliteit, traditie, aspiratie, authenticiteit en samen genieten centraal staan. Sinds 2004 is Grolsch gevestigd in een modern brouwerijcomplex in Enschede. Sinds 12 februari 2008 is Grolsch een dochteronderneming van SABMiller plc.

Koninklijke Grolsch NV

Enschede