Martijn Hanekroot algemeen directeur bij Europcar Autoverhuur

Den Haag, 7 oktober 2015 - Per 1 oktober jl. is Martijn Hanekroot gestart als algemeen directeur van Europcar Autoverhuur. Hij volgt hiermee Mark Dijkstra op die deze functie het afgelopen jaar combineerde met zijn functie als operationeel directeur van de Spuigroep.

Martijn Hanekroot is de afgelopen 5 jaar als algemeen directeur eindverantwoordelijk geweest voor Achilles Brandstoffen Maatschappij, een werkmaatschappij van Spuigroep met een netwerk van ca 50 brandstoflocaties. Daarvoor heeft Martijn Hanekroot als operationeel directeur van Europcar al een aantal jaar deel uitgemaakt van het management van Europcar.

Over Europcar
Europcar is een franchisenemer van Europcar International en één van de grootste autoverhuurbedrijven van Nederland. Europcar heeft wereldwijd ruim 10.000 vestigingen in 130 verschillende landen. Europcar voorziet in diverse mobiliteitsbehoeften van haar klanten. De klanten van Europcar zijn divers; zowel zakelijk als particuliere klanten. In Nederland heeft Europcar een landelijk dekkend netwerk, waar vandaan zij een groot aantal voertuigen verhuurt bestaande uit diverse personen-, bestel- en vrachtauto's. Naast het reguliere wagenpark biedt Europcar tevens het GoforGreen label aan waaronder uitsluitend energiezuinige en elektrische auto's vallen.

www.europcar.nl

Europcar
Wietske Aaftink (Marketing Manager)
Tel.: 070 - 381 27 49