Julius Kousbroek nieuwe voorzitter Jong Management VNO-NCW

Julius Kousbroek (38, oprichter/directeur WePayPeople N.V.) is door de Algemene Ledenvergadering benoemd tot voorzitter van Jong Management en daarmee toegetreden tot het dagelijks bestuur van VNO-NCW. Hij is de opvolger van Marijke van Kan.

Kousbroek is sinds 2012 lid van het dagelijks bestuur van Jong Management. Zijn bedrijf is in 2011 door het Financieele Dagblad - bij de FD Gazellen - uitgeroepen tot de snelst groeiende onderneming van Nederland. In 2012 en 2014 was WePayPeople de snelst groeiende onderneming van Noord-Holland.

Tessa Ruijgrok (37) en Rutger Muller (38) zijn door de Algemene Ledenvergadering benoemd tot lid van het dagelijks bestuur van Jong Management.

Over Jong Management

Jong Management (JM) is de vereniging van jonge werkgevers die gelieerd is aan VNO-NCW. JM inspireert, informeert en stimuleert haar leden om een bijdrage te leveren aan maatschappelijke ontwikkelingen. Het thema is "persoonlijk en zakelijk groeien". In 32 kringen door heel Nederland komen ruimt 1000 jonge werkgevers, ondernemers en managers maandelijks bijeen. In 2016 viert de vereniging haar 100-jarig bestaan.

Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met Jorgen Bogaard, algemeen secretaris Jong Management.
Telefoon: 070-3490474, E-mail: info@jongmanagement.nl

Jong Management