Veluwe Trade Center wil met innovatieve cateraar van start

Het voormalige kantoorgebouw van de ING-bank met het antroposofische karakter in het centrum van Apeldoorn begint met ingang van 1 oktober een verrassend nieuw leven onder de naam 'Veluwe Trade Center'. Naast zakelijke huurders is er ruimte voor een innovatieve cateraar.

De Klarenbeekse ondernemer Sam Verwaijen is de voortrekker van dit ambitieuze hergebruikproject. Hij voorziet een nieuwe zakelijke toekomst voor het opvallende bedrijfspand: "Veluwe Trade Center is met het nieuwe concept ideaal voor corporate-afdelingen van bedrijven of voor moderne dienstverleners die oog hebben voor een originele werkplek."

Verwaijen ziet een laagdrempelig handelscentrum voor zich waarin Veluwse zakenmensen elkaar in een ongedwongen sfeer kunnen ontmoeten, met elkaar kunnen eten en zaken kunnen doen. Flexplekken op de begane grond, waar men in alle rust met de laptop kan werken, complementeren het ontspannen karakter van het nieuwe trefpunt.

Een zakelijke cateraar die affiniteit heeft met de duurzame uitstraling van het nieuwe Trade Center heeft de voorkeur van Sam Verwaijen: "We denken aan een horecaondernemer die zich onderscheidt met een duidelijk innovatief concept en een biologische menukaart. Die weet in te spelen op de behoeften van de hedendaagse business-klant en die bij voorkeur gebruik maakt van Veluwse toeleveranciers."

Het Veluwe Trade Center, gesitueerd naast het gemeentehuis van Apeldoorn, kenmerkt zich door de organische vormgeving van het architectenbureau Alberts & Van Huut, dat ook verantwoordelijk is voor het ontwerp van het Isala-ziekenhuis in Zwolle en het voormalige ING-hoofdkantoor in Amsterdam-Zuidoost. Zo kent het gebouw een groot atrium dat belicht wordt door een glazen dakkoepel en dat een ideale locatie voor een vernieuwend restaurant biedt.

Voor meer informatie: www.vtc-apeldoorn.nl

Geplaatst in: