Nocore neemt Uitzendmaster over

Door de overname van alle activiteit van Combil C.A.S. / Uitzendmaster breidt Nocore haar positie als softwareleverancier in de flexbranche verder uit.

Vanwege persoonlijke omstandigheden binnen de directie van software leverancier Combil C.A.S. te Almere konden zij het onderhoud van hun softwarepakket Uitzendmaster niet meer garanderen. Hierdoor was er een continuïteitsprobleem ontstaan. Meer dan 180 klanten zagen hun kritische bedrijfsproces in gevaar komen.

Uitzendmaster (Combil) heeft na intensieve verkenning van de markt voor Nocore gekozen als opvolger van Uitzendmaster. Gebleken is dat het software pakket van Nocore een uitstekend alternatief biedt voor Uitzendmaster. Nocore neemt alle medewerkers over alsmede de locatie in Almere. Hierdoor behouden de Uitzendmaster klanten hun vaste vertrouwde aanspreekpunt en kunnen ze snel en zonder risico overstappen naar het software pakket van Nocore.

Met deze overname breidt Nocore haar positie in de flexbranche verder uit en behoort daarmee tot een van de grootste aanbieders in de branche. Door haar sterke positie in de schoonmaak-, flex- en thuiszorgmarkt is Nocore in staat fors te blijven investeren in nieuwe software producten en toepassingen zoals geavanceerde portals, slimme app's en handige planningsmodules. Nocore is een van de weinige leveranciers die een ERP oplossing levert waarmee bedrijven hun volledige commerciële, operationele, loon en financiële processen kunnen automatiseren.

Geplaatst in:

Voor nadere informatie kunt u bellen met Nocore op 0413-24 20 50 of mailen naar verkoop@nocore.nl

Nocore

Uden