Beste Bruna van Nederland 2015 is Bruna Veldhoven

Bruna Veldhoven is de Beste Bruna van Nederland. Ondernemer Jean-Paul van den Tillaar heeft de titel na drie opeenvolgende nominaties samen met zijn team binnengesleept. Hij is na een aantal voorrondes verkozen door zijn collega-ondernemers en de directie van Bruna.

Zijn trots spat er zowat vanaf bij de prijsuitreiking. Tegelijkertijd is Jean-Paul beduusd: "Ik had er niet op gerekend dit jaar en ben dan ook echt verrast. Met mijn team -want we verdienen deze titel samen- hebben we er echt alles aan gedaan om de Beste Bruna van Nederland te worden. We hebben dit jaar de winkel verbouwd, doen alles om de hoogste service te verlenen aan onze klanten en proberen een duidelijke rol te hebben in wat zich lokaal afspeelt. Dit is echt een kroon op ons werk."

Drie keer is scheepsrecht voor Bruna's beste. Algemeen Directeur van Bruna Fred Zeegers licht de keuze toe: "Jean-Paul is een geweldige ondernemer. Hij staat met beide voeten in de lokale gemeenschap en probeert klanten altijd te verrassen. Jean-Paul is enthousiast, toekomstgericht, heeft lef en zijn team is zeer betrokken bij de winkel. Dat is een mix die tot topresultaat leidt."

De andere vier kanshebbers op de prijs hebben de winnaars onmiddellijk gefeliciteerd. De Bruna's in Sleeuwijk, Rijen, Bunschoten en -winnaar van vorig jaar- Franeker houden een eervolle vermelding over aan de wedstrijd. De criteria voor winst zijn onder meer het aanzicht en de verzorging van de winkel, de presentatie van de artikelen, ondernemerschap en klantervaringen.

Bruna Veldhoven wint naast de titel een uitje voor het hele team naar Berlijn. De winkel blijft gewoon open als het team het reisje maakt, het hoofdkantoor regelt vervangende bezetting.

Bruna BV

Houten